НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317556

Назва:

Практика навчальна "Практикум з комунікацій в інтернет-середовищі"



Анотація: Відпрацювання навичок планування, організації та оцінювання PR-програм в Інтернет-середовищі, а також основних технологій імплементації PR-програм в Інтернеті для організацій, що працюють у різних секторах економіки, державних та громадських організаціях. Оволодіння технологіями підготовки матеріалів для різних видів Інтернет ресурсів, вивчення організації кризової комунікації в Інтернет-середовищі.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 150; аудиторних/дистанційних - 50; самостійної роботи -100, кредитів ЄКТС - 5.0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Результати навчання: Студент зможе
- планувати ефективні комунікаційні інтервенції в Інтернет-середовищі для різних типів організацій;
- обирати оптимальні соціальні платформи для організації комунікації із відповідними цільовими аудиторіями;
- розуміти та враховувати у своїй діяльності сучасні феномени комунікації в Інтернет-середовищі (News Find Me, Dark Participation, Crowds and Imagined Audiences);
- застосовувати у своїй роботі можливості штучного інтелекту;
- розуміти та ефективно використовувати алгоритми та політики різних платформ соціальних медіа;
- організовувати моніторинг та оцінювання комунікацій в Інтернет-середовищі




Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Цифрові комунікації

Зміст дисципліни: Комунікація в цифрову епоху Комунікаційні стратегії в Інтернет-середовищі Фільтрові бульбашки та Ехо-камери: аудиторії в мережі Суперрозповсюджувачі, вірусність і популярність в мережі Оцінка та вимірювання в соціальних медіа Люди і кіборги: майбутнє Інтернет-комунікацій


Рекомендована література: 1. Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К. 2016
2. Anthony J. Bradley, Mark P. McDonald The social organization: how to use social media to tap the collective genius of your customers and employers. - Boston: Harvard Business School Publishing, 2011
3. Everyday automation : experiencing and anticipating emerging technologies / edited by Sarah Pink, Martin Berg, Deborah Lupton, Minna Ruckenstein NY : Routledge, 2022
4. Frischlich, L. & Humprecht, E. (2021). Trust, Democratic Resilience, and the Infodemic. Policy. Paper Series by the Israel Public Policy Institute: "Facing up to the Infodemic: Promoting a Fact-Based Public Discourse in Times of Crisis."
5. Pablo Porten-Che?, J?rg Ha?ler, Pablo Jost, Christiane Eilders & Marcus Maurer. Popularity cues in online media: Theoretical and methodological perspectives. Studies in Communication and Media, 7. Jg., 2/2018
6. Taylor Owen. The case for platform governance. Centre for International Governance Innovation 2019
7. Edelman D. C. Branding in the Digital Age. Harvard Business Review. Vol. 88 # 12. December 2010
8. The Handbook of Crisis Communication. Edited by W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay. - West Sussex. Wiley-Blackwell, 2010



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, участь у ділових іграх, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів

Мова навчання: українська.