НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317558

Назва:

Організація комунікаційних департаментів та агенств



Анотація: Впродовж курсу студенти ознайомляться із завданням та організаційною структурою внутрішнього PR-підрозділу, кваліфікаційними вимогами до PR-фахівців, організацією зовнішнього PR-консультування. Під час курсу відбудеться дискусія про кар'єру та професійний розвиток у сфері комунікацій з представниками PR-агенцій.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати сучасні підходи до організації ПР-підрозділів:
- знати кваліфікаційні вимоги до ПР-фахівців та до ПР-підрозділів;
- уміти позиціонувати ПР-функції в системі сучасного менеджменту.




Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій

Зміст дисципліни: - Роль ПР в системі сучасного менеджменту організації -Кваліфікаційні вимоги до ПР-фахівців -Завдання та організаційна структура внутрішнього ПР-підрозділу - Організація зовнішнього ПР-консультування - Організація партнерських ПР-проектів -Фінансове забезпечення ПР-діяльності -Відкритість організацій та політика розкриття інформації -Оцінка ефективності роботи ПР-підрозділів та зовнішніх ПР-консультантів


Рекомендована література: Основна:
Гельсінська Хартія. Мінімальні стандарти якості. 1997
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К. 2016, с. 9-25, 203-237
Коник Д.Л. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки. - К. 2021, с. 144-152
Hoffman Reid, Casnocha Ben. The Start-up of You. NY. 2012
Додаткова:
Коник Д.Л. Довіра громади. - К. : Федерація канадських муніципалітетів, 2020, с. 17-23
Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. К.: 2005
Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тести, усний залік).

Мова навчання: українська.