Код: 317574Назва:
Практика виробнича
Анотація: Проходження практики в департаментах/відділах комунікацій та PR агенцій. Проходження практики надає майбутньому фахівцю цілісну уяву про роботу професійної PR-організації або PR-підрозділу установи, підприємства чи громадської організації та практику застосування комунікаційних технологій у сучасному інформаційному суспільстві.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: осінній, веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 300; аудиторних/дистанційних - 100; самостійної роботи -200, кредитів ЄКТС - 10.0Форма контролю: залікВикладач(і): О.О. Сусська, доктор соціологічних наук, професорРезультати навчання: Випускник має продемонструвати:-здатність розробляти стратегічні та оперативні PR-плани організації (комунікативні плани), кошториси витрат на їх реалізацію. Також здатність розробляти стратегії зв'язків з громадськістю організацій, які б були інтегровані із загально корпоративними стратегіями організацій. Випускник також спроможний застосовувати на практиці кращий світовий та вітчизняний досвід підготовки і реалізації PR-стратегій та комунікативних планів організацій;- здатність створити/удосконалити професійну систему взаємодії із цільовими групами громадськості за допомогою PR-технологій, використовуючи різноманітсні канали комунікації, в т.ч. і інтернет-середовище;- здатність створити/ вдосконалити професійну систему взаємодії із ЗМІ, здатність створювати інформаційні приводи, спроможність до взаємодії із ЗМІ, в т.ч. і проводити моніторинг ЗМІ; застосовувати методи вивчення медіа та ПР;- знання і навички роботи з цифровими медіа, здатність здійснення комунікації в соціальних мережах;- здатність розробляти та реалізовувати технології створення і управління бренду. - спроможність реалізації заходів з питань управління брендами.- спроможність дотримуватись професійної етики ПР-працівника, моральних принципів та норм у виробничих стосунках і стосунках з клієнтами, колегами, представниками ЗМІ та громадськістю в цілому.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Організація роботи агентства та служби зв'язків з громадськістю організацій, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications), Практика виробнича "Практикум з кризових комунікацій"Зміст дисципліни: Настановча конференція з практики. Узгодження зарахування студентів на практику Проходження практики студентами у визначених компаніях та організаціях(базах практики)
Рекомендована література: Гундарин М.В. Книга руководителя отдела PR: практические рекомендации. 2-е изд. дополн. - СПб.: 2009. Катлип С.М., Сентер А.Х., Брум Г.М. Паблик рилейшнз. Теория и практика. 8-е изд. Пер. с англ - М.: Издательский дом "Вильямс", 2000. Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, вид. 3-є, доповн. і переробл. - К.: Вид. дім "Києво-Могилянська акадкмія", 2009. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз. 7-е изд. Пер. с англ. - М.: Консалтинговая группа "ИМИДЖ-контакт", 2001. Связи с общественностью в политике и государственном управлении / Под общ. ред. д-ра филос. наук, проф. В.С.Комаровского. - М.: Издательство РАГС, 2001. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю для організацій третього сектора. Методичний посібник / За ред. В.Г.Королька. - К.: - 2003. Уотсон Том, Нобл Пол. Методы оценки деятельности PR-подразделения компании. Пер. с англ. - Днепропетровск, "Баланс Бизнес Букс", 2006. Хейг Мэт. Электронный Public Relations. Пер. с англ. - М.: ФАИР-PRЕСС, 2002 Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика. Учеб. Пособие. - 3-е изд. М.: Дело, 2006. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. - СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та - 1999. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. Пер. с англ.- М. Консалтинговая группа "ИМИДЖ-контакт", 2002. Додаткова Буари Ф.А. Паблик рилейшнз, или стратегия доверия. Пер. с фр. - М.: Издательский дом "Инфра-М", 2001. Связи с общественностью как социальная инженерия. / Под ред. В.А.Ачкасовой, Л.В.Володиной. - СПб.: Речь, 2005. Синяева И.М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учебник / Под ред. проф. Васильева Г.А. - М.: ЮНИТИ, 1998. Grunig James E. with Dawid M. Dozier (Ed.) Excellence in Public Relations and Communication Management. - N.J., 1992. Wilcox Dennis L., Ault Philip H., Agee Warren K. Public Relations: Strategy and Tactics. 5 th ed. - N.Y., 1998. Мова навчання: українська