НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317580

Назва:

Комунікації для поведінкових змін



Анотація: Курс передбачає формування у студентів навиків та знань щодо планування, реалізації та впровадження ефективних комунікаційних кампаній для досягнення усталених змін у поведінці людини. В ході курсу студенти навчаються вивчати цільові аудиторії та відповідні поведінки та практики, які слід змінити, планувати та впроваджувати ефективні комунікаційні інтервенції та ефективно взаємодіяти з журналістами, лідерами думок та інфлуенсерами в соціальних медіа. Завдяки використанню формату ділових ігор студенти оволодіють практичними інструментами реалізації кампаній з поведінкових змін. В рамках курсу проходять гостьові лекції практиків-комунікаційників.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Результати навчання: В результаті вивчення курсу студент зможе:
- Визначати поведінки, яку потрібно змінити, а також пріоритетні цільові аудиторії для такої зміни
- Коректно формулювати цілі та завдання комунікаційної кампанії зі зміни поведінки
- Планувати та реалізовувати кампанії зі зміни поведінки у державному, комерційному та громадському секторах
- Налагоджувати партнерства заради поведінкових змін
- Організовувати комунікаційні кампанії на рівні громад
- Проводити ефективні комунікації з поведінкових змін в Інтернет-середовищі;
- Оцінювати та вимірювати результати комунікацій зі зміни поведінки

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій

Зміст дисципліни: Теорія поведінкових змін. Інструменти поведінкових змін. Особливості розробки та реалізації комунікаційних кампаній, що ставлять за мету зміну поведінки людини. Розробка комунікаційних кампаній заради змін поведінки разом із запрошеним гостем-практиком.


Рекомендована література: Основна:
Основна:
Канеман Деніел. Мислення швидке та повільне. К.: "Наш формат", 2017
Коник Д.Л. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки. К.: 2022
Роджерс Еверетт М. Дифузія іновацій. К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.
Achieving Behaviour Change. A Guide for Local Governments and Partners. Public Health England. London. 2019
Dolan Paul, Hallsworth Michael, Halpern David, King Dominic, Vlaev, Ivo. Mindspace. Influencing Behaviour Through Public Policy. Institute for Government. London 2015
O'Sullivan, G.A., Yonkler, J.A., Morgan, W., and Merritt, A.P. A Field Guide to Designing a Health Communication Strategy, Baltimore, MD: Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health/Center for Communication Programs, 2003
Social and Behavior Change Communication (SBCC). Training for Information, Education, and Communication (IEC) Officers. FACILITATOR'S GUIDE. New Dehli. 2013
Додаткова:
Гончарук О.С., Зайчикова М.В., Коник Д.Л., Олійник М.В., Трофименко О.В., Ходорівська Н.В. Пташиний грип. Оцінка ефективності протидії. Моніторинг інформаційної кампанії за методою "Знання, ставлення, поведінка". К. 2007
Застосування теорії змін. Практичний посібник. К.: ПРООН, 2020
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. К.: 2016
Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. К.: 2005
Пант Сабіна. Зміна норм як ключовий чинник боротьби з повсякденною корупцією. К. 2012
Парсонс Вейн. Публічна політика. К., 2006
Талер Р., Санстейн К. Поштовх: як допомогти людям зробити правильний вибір. К., 2017
Bicchieri, C. and Penn Social Norms Training and Consulting Group. Why People Do What They Do?: A Social Norms Manual for Zimbabwe and Swaziland. Innocenti Toolkit Guide from the UNICEF Office of Research. Florence, 2015
Hausman, D.M. Welch, B (2010) Debate: To Nudge or Not to Nudge Journal of Political Philosophy, 18 (1)



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Навчання здійснюється в інтерактивній формі

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, участь у ділових іграх, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік, який буде проводитися у вигляді он-лайн тесту на освітній платформі НАУКМА).

Мова навчання: українська