НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317700

Назва:

Іврит



Анотація: Курс передбачає загальне ознайомлення з граматикою івриту (як сучасного, так і класичного), формування мовленнєвих навичок, навичок читання і письма, а також роботи зі словником. Упродовж курсу відбувається прослуховування і лінгвістичний розбір ізраїльських пісень, читання сучасної єврейської поезії, а також адаптованих статей із ізраїльської преси. Лінгвокраїнознавчий компонент містить засвоєння визначеного програмою кола безеквівалентної лексики, яка відображає специфіку культури й побуту євреїв, знайомство з національними особливостями мовленнєвої і немовленнєвої поведінки.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: осінній, весняний, додатковий період весняного семестру

Кількість кредитів: 11 (загальна кількість годин - 330 год.; аудиторні години - 110 год.; лекції - 0 год.; семінарські заняття - 110 год.; самостійна робота - 220 год.)

Форма контролю: заліки- 3

Викладач(і): Скляренко О.Б., ст.викл.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- вміти читати і розуміти прочитаний текст;
- вміти розуміти монологічне і діалогічне мовлення;
- оволодіти лексичним матеріалом і використовувати йогог в розмові;
- оволодіти навичками написання мовою іврит самостійних письмових робіт відповідно до запропонованої мовної ситуації.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Єврейська палеографія.

Зміст дисципліни: Курс передбачає загальне ознайомлення з граматикою івриту (як сучасного, так і класичного), формування мовленнєвих навичок, навичок читання і письма, а також роботи зі словником. Упродовж курсу відбувається прослуховування і лінгвістичний розбір ізраїльських пісень, читання сучасної єврейської поезії, а також адаптованих статей із ізраїльської преси. Лінгвокраїнознавчий компонент містить засвоєння визначеного програмою кола безеквівалентної лексики, яка відображає специфіку культури й побуту євреїв, знайомство з національними особливостями мовленнєвої і немовленнєвої поведінки.


Рекомендована література: 1. Шломит Хайат, Сара Исраэли, Гила Кобринер. "Иврит. Начальний курс (оновлений)".- Академон. Издательский дом Еврейского Иерусалимского университета, иерусалим, 2004
2. Естер Сімоні. "Мі-по ле-шам". Збірка додаткових вправ до підручника "Іврит. Початковий курс курс (оновлений)". Частина перша. - Академон. Видавничій дім Єврейського университета, Єрусалим, 2016
3. Подольский Б. "Практическая грамматика языка иврит", 1985 р.
4. Соломоник А. "Практическая грамматика иврита", 1983 р.

1. Шломит Хайат, Сара Исраэли, Гила Кобринер. "Иврит. Начальний курс (оновлений)".- Академон. Издательский дом Еврейского Иерусалимского университета, иерусалим, 2004
2. Естер Сімоні. "Мі-по ле-шам". Збірка додаткових вправ до підручника "Іврит. Початковий курс курс (оновлений)". Частина перша. - Академон. Видавничій дім Єврейського университета, Єрусалим, 2016
3. Подольский Б. "Практическая грамматика языка иврит", 1985 р.
4. Соломоник А. "Практическая грамматика иврита", 1983 р.


Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (робота на заняттях, виконання позааудиторних завдань); підсумковий контроль - 40 балів (письмовий залік).

Мова навчання: українська