НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317877

Назва:

Інноваційний маркетинг



Анотація: Курс «Інноваційний маркетинг» дозволяє сформувати систему знань щодо особливостей використання новітніх інструментів маркетингу. Розкриваються поняття, види та техніки, що дозволяють інформувати цільову аудиторію не тільки в офлайн просторі, а і в цифровому середовищі. Розглядаються механіки використання найсучасніших інструментів маркетингу для досягнення максимального ефекту інформування цільової аудиторії. Наведено механізм оцінки ефективності використання різних інструментів. Дисципліна охоплює повний цикл – від поняття до аналізу сучасних прогресивних методик та підходів, визначення ефективності використання найновіших технологій для досягнення цілей маркетингу. Дисципліна передбачає багато практичних завдань та досліджень.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: ІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
РН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.
РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
РН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовами
РН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними
РН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб'єкта
РН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
РН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
РН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
РН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм
РН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб'єктами ринку
РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг", "Статистика"

Зміст дисципліни: Тема 1. Поняття інновації та інноваційного маркетингу Тема 2. Інноваційні інструменти маркетингових досліджень. Тема 3. Віруснии? маркетинг: ефективність без витрат. Тема 4. Екологічний маркетинг - сучасний тренд Тема 5. Партизанський (нестандартний) маркетинг. Тема 6. Email-marketing в діяльності компаній. Тема 7. Івент-маркетинг та його ефективність. Тема 8. Нейромаркетинг: теорія та практика. Тема 9. Cross reality - погляд у майбутнє


Рекомендована література: 1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. - К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. - 252 с.
2. Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. -К.: Фабула, 2021. - 144 с.
3. Свитвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуі?цію даними. - К.: Наш формат, 2019. - 152 с.
4. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
5. Маркетинг : навч. посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара, Л.О. Ярош-Дмитренко / за заг. ред. Старостіноі? А.О. - К. : "НВП "Інтерсервіс", 2018.
6. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посібник. - К.: Інтерсервіс, 2019.
7. Caminotti E, Gray J. The effectiveness of storytelling on adult learning / Enzo Caminotti, Jeremy Gray // Journal of Workplace Learning, 2012, Vol. 24 Issue: 6, pp.430-438.
8. Hausknecht, S., Vanchu-Orosco, M. & Kaufman, D. New Ways to Tell My Story: Evaluation of a Digital Storytelling Workshop for Older Adults, 2016.
9. Hartley J, McWilliam K. Story Circle: Digital Storytelling Around the World / John Hartley, Kelly McWilliam. - John Wiley & Sons, 2009 р. - 328 p.
10. Paull, C.N. Self-perceptions and social connections: Empowerment through digital storytelling in adult education. Ph.D. thesis, University of California, Berkeley.
11. Survey http://digitalstorytelling.coe.uh.edu/archive/survey/T7_Reasons.pdf


Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль/екзамен - 40 балів

Мова навчання: українська