НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317891

Назва:

Міжнародний маркетинг



Анотація: Дисципліна спрямована на розвиток у фахівців навичок реалізації функцій та завдань маркетингу в крос-культурному середовищі. Дисципліна вивчає особливості формування комплексної системи дослідження міжнародного середовища, процедуру вибору компанією зарубіжних ринків та їх сегментації; методи виходу компанії на зовнішні ринки; принципи організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства на засадах маркетингу. Попередні курси: маркетинг, товарна маркетингова політика, ділова етика, маркетингові дослідження

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: ІІд

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Романченко Н.В.

Результати навчання: Результати навчання (Learning Outcomes):
Цей курс сформує у Вас такі знання, вміння та навички:
LO 1. Ви будете розуміти характерні особливості форм міжнародного маркетингу і особливості маркетингової діяльності залежно від стратегії міжнародного бізнесу підприємства;
LO 2. Ви будете розуміти роль культурного фактору в міжнародному бізнесі, як він впливає на комплекс маркетингу та організацію польових досліджень зарубіжного споживача;
LO 3. Ви будете вміти здійснювати міжнародні маркетингові дослідження та вибирати цільові ринки на підставі результатів дослідження;
LO 4. Ви оволодієте навичками формування маркетингового комплексу для зарубіжного ринку;
LO 5. Ви будете вміти давати економічне обґрунтування (прогноз ефекту та ефективності) рішень в сфері міжнародного маркетингу підприємства на цільовому ринку.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетингові дослідження", "Маркетингова товарна політика", "Маркетингова цінова політика", "Маркетинговий менеджмент"

Зміст дисципліни: Дисципліна "Міжнародний маркетинг" є складовою частиною професійної підготовки фахівців з маркетингу. В структурі курсу послідовно розглядається два модулі. Перший модуль передбачає розгляд теоретичних засад здійснення міжнародної маркетингової діяльності, другий - особливостей здійснення складових міжнародного комплексу маркетингу на підставі дослідження маркетингового середовища. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі міжнародної маркетингової діяльності, дослідженні маркетингового середовища і формування відповідного пакету пропозиції національному споживачеві. Завданнями вивчення курсу є: - вивчення сутності і характерних особливостей форм міжнародного маркетингу, - вивчення методів дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища маркетингової діяльності, - -дослідження класифікацій та систематизацій культур, що використовуються в міжнародному бізнесі; - засвоєння методичних засад проведення міжнародних маркетингових досліджень, - набуття теоретичних знань та формування практичних навичок щодо сегментації світового ринку та вибору цільових ринків, - набуття теоретичних знань та формування практичних навичок щодо вибору і обґрунтування моделей виходу фірм на закордонні ринки, - отримання теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо формування ефективного маркетингового комплексу.


Рекомендована література: 1. Albaum G., Strandskov J.,Duerr E., Dowd L. International marketing and export management. - Addison-Wesleu Publishing Company, Inc.,2004. - 407 p.
2. Onkvisit S., Shaw J. International marketing: Analysis and Strategy // https://mebranding.files.wordpress.com/2012/06/international-marketing-strategy-and-theory-4th-edition.pdf
3. Pervez Ghauri and Philip Cateora. International marketing: Edinburgh Business School Heriot-Watt University Edinburgh // https://ebs.online.hw.ac.uk/EBS/media/EBS/PDFs/International-Marketing-Course-Taster.pdf
4. Alan E. Branh. Elements of export marketing and management: Second edition. - Chapman a Hall, 2014. - 339 p.
5. Dahringer L.,Muhlbacher H. International marketing: A global perspective. - Addison-Wesleu Publishing Company, Inc.,1991. - 676 p.
6. Donald R. Lehman, Russel S. Winer. Analysis for marketing planing. - BP/IRWIN, Homenod, Ilenois, 1998. - 175 p.
7. Cateora, Philip R. International marketing ? Philip R. Cateora, Mary C. Gilly, John L. Graham. - 15th ed. ? The McGraw-Hill Companies, Inc., 1221 Avenue of the Americas, New York, NY, 2011. - 659 p.

Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 20 балів (залік)

Мова навчання: українська