НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317896

Назва:

Маркетинговий аудит



Анотація: Проходження курсу дозволяє отримати теоретичні знання, опанувати методичні підходи та набути практичні навички з організації та проведення маркетингового аудиту в сучасних умовах діяльності підприємств. Дисципліна охоплює вивчення питань щодо особливостей складання договору на надання аудиторських послуг, етапності проведення маркетингового аудиту, збору та джерел аудиторських доказів, правил проведення аудиторських процедур, організації аудиторської вибірки, здійснення маркетингового аудиту за різними складовими, зокрема аудиту товарно збутової та цінової політики, аудиту експортного маркетингу підприємства, аудиту комунікаційної політики та організації маркетингової діяльності підприємства, особливостей проведення митного пост-аудиту. В процесі навчання передбачено практичне застосування набутих знань, зокрема в частині розрахунку ціни аудиторської послуги, складання запиту маркетингового аудитора та визначення необхідного обсягу вибірки для отримання аудиторських доказів, проведення маркетингового аудиту асортименту товарів та підготовки рекомендацій щодо його удосконалення, оцінки інфляційного очікування та цінових ризиків при проведенні аудиту цінової політики, аудиту застосованих підприємством цінових знижок. В рамках проведення експортного аудиту передбачена робота із підготовки рекомендацій щодо розвитку експортної діяльності підприємства, в межах аудиту комунікаційної політики передбачене проведення маркетингового аудиту веб сайту підприємства. В результаті проведеної роботи студенти складають звіту маркетингового аудитора.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: ІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): д.е.н., с.н.с. Боднар О.В.

Результати навчання: Формування системи знань щодо особливостей проведення маркетингового аудиту
Набуття вмінь і навичок для виконання контрольних функцій для забезпечення ефективної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію
Дотримання принципів академічної доброчесності




Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, Маркетингова товарна, цінова, комунікаційна політики, Логістика, Маркетингове ціноутворення, Економіка підприємств

Зміст дисципліни: 1. Теоретико-методичні засади маркетингового аудиту 2. Організація маркетингового аудиту 3. Маркетинговий аудит: аудиторські докази та процедури 4. Маркетинговий аудит: аудиторська вибірка та робочі документи аудитора 5. Маркетинговий аудит товарно-збутової політики 6. Маркетинговий аудит цінової політики 7. Митний пост-аудит 8. Аудит експортного маркетингу підприємства 9. Аудит ефективності маркетингової діяльності 10 Аудит комунікаційної політики. 11. Складання звіту маркетингового аудитора


Рекомендована література: 1. Аудит: підручник ( в двох частинах) / за ред. Грушко В.І. / Брадул О.М., Шепелюк В.А., Ільіна С.Б., Юнацький М.О., Хорошенюк А.П., Брадул Т.В., 4-те вид. доп і перероб. – К.: Видавництво Ліка-К, 2021. – 324 с.
2. Гуцаленко Л.В., Марчук У.О., Фабіянська В.Ю. Митний пост-аудит. – Київ: «Центр учбової літератури», 2021. – 388 с.
3. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит: Навч.посібник / С.В. Корягіна, М.В. Корягін. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 320 с.
4. Основи аудиту. С.І. Дерев?янко, С.О. Олійник, Н.П. Кузик, О.М. Ганяйло. / навч пос. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 328 с.
5. Шевченко В.М. Маркетинговий аудит: збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум) [Електронний ресурс] / В.М. Шевченко, А.Д. Мостова. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. – 84 с.
6. Пушкар М.С., Семанюк В.З. Внутрішній аудит: підручник / Тернопіль: ТНЕУ, 2016. – 211 с.
7. Kilby Blades (2019). The Book Marketing Audit: Get Better Results with a Better Plan. Kindle Edition



Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен)

Мова навчання: українська