НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318111

Назва:

Методика викладання англійської мови



Анотація: The course aims at preparing prospective English language teachers for present day diverse L2 classrooms. The teaching of fundamental language skills including reading, writing, listening, speaking will be studied. Prospective teachers will display knowledge and mastery of these skills and demonstrate how to imbed these concepts across the English language arts curriculum through rigorous and varied teaching methods. Opportunities will be provided to explore and analyze resources and to demonstrate and celebrate a commitment and responsibility to developing teaching skills.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІ

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 26 год.; лекції - 10 год.; семінарські заняття - 16 год.; самостійна робота - 64 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Китаєва С.О., кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання:
ПРН-1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати й утілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН-2. Упевнено володіти англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійної й наукової комунікації; презентувати результати досліджень англійською мовою.
ПРН-3. Застосовувати сучасні методики й технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності.
ПРН-4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми та пропонувати шляхи їх розв'язку в складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
ПРН-5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
ПРН-6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби англійської мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації, зокрема й в умовах міжкультурної взаємодії.
ПРН-11. Дотримуватися принципів академічної доброчесності.
ПРН-12. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних лінгвістичних питань, власний погляд на них та обґрунтовувати його як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
ПРН-18. Знаходити креативні рішення для прикладного застосування лінгвістичних досліджень, проводити лінгвістичну експертизу різноструктурних і різножанрових текстів та враховувати екстралінгвальні чинники, що впливають на здійснення сучасних комунікативних процесів.
ПРН-19. Цінувати й враховувати лінгвокультурні особливості та керуватися принципами толерантності, діалогу й співпраці під час здійснення професійної діяльності.


Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Teaching methodology.Common methods of teaching EFL. Teaching the language. Teaching language skills. Modern English lesson. Class evaluation.


Рекомендована література:
Anderson, L.W. and D.R. Krathwoh. A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. New York, USA: Addison-Wesley Longman, 2001.
Brown, H. D. Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall, 1994.
Carter, R. The Cambridge Guide to Teaching English to Speakers of Other Languages. NY, 2001.
Ur, Penny. A Course in Language Teaching. London, 2009.
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (1-4 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5-9 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (10-11 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017


Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (участь у семінарських заняттях, поточна письмова робота (за матеріалами інтерактивних лекцій), командний проект (micro-teaching), еntry (self-evaluation); підсумковий контроль - 30 балів (залік).

Мова навчання: англійська