НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318393

Назва:

Проблеми некласичної оптимізації



Анотація: Курс присвячений оптимізаційним проблемам, що мають широкі сучасні застосування, в тому числі і при розробці програмного забезпечення: проблема комівояжера, задача про призначення, задача про пошук найкоротшого шляху, проблема перебірливої нареченої та деякі проблеми теорії динамічних ігор.

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 1

Семестр: 2 (весняний)

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): доц., к.ф-м.н. Щестюк Н.Ю.

Результати навчання: у результаті вивчення курсу студенти повинні:
- знати основні методи цілочисельного програмування; основні методи оптимізації на графах та мережах; основні принципи динамічного програмування; основні ідеї та методи стохастичного програмування;
- уміти застосовувати різноманітні методи оптимізації; використовувати можливості обчислювальної техніки при розв'язанні оптимізаційних задач; використовувати результати для формулювання висновків.

Спосіб навчання: дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: математичний аналіз, методи оптимізації, теорія ймовірностей, математична статистика, аналіз даних, електронні таблиці, статистичні пакети.

Зміст дисципліни: Проблеми цілочисельної оптимізації. Оптимізація на графах та мережах. Проблеми динамічного програмування. Елементи стохастичного програмування.


Рекомендована література: 1. Бартіш М.Я., Дудзяний І.М. Дослідження операцій: Навч. посібник. - Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2007.
2. Вентцель Е.С. Исследование операций. Задачи, принципы, методология: Уч. пособ. - М. Дроффа, 2004.
3. Алексеев В.М., Галеев Э.М., Тихомиров В.М., Сборник задач по оптимизации, Наука, М., 1984.
4. Наконечний С.І., Савіна С.С. Математичне програмування: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2003.
5. Моклярчук М.П. Варіаційне числення. Екстремальні задачі. - К.: КНУ ім. Шевченка, 2003.

Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, доповіді, розв'язування задач, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингова система оцінювання за 100-бальною шкалою: - за роботу в семестрі (активність на практичних заняттях, доповідь, самостійні роботи) - 70%; - залік - 30%.

Мова навчання: українська