НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318433

Назва:

Тренінг соціально-емоціонального інтелекту



Анотація: У ході тренінгу ми розглянемо поняття емоційного інтелекту та емоційної компетентності, згадаємо поняття емоцій та почуттів, їх класифікації, навчимося точно диференціювати емоції й почуття. У дослідженнях з’ясовано, що практичні психологи мають труднощі в розумінні власних емоцій та в управлінні ними, тому нашу роботу спрямуємо на розвиток, перш за все, навичок рефлексії та саморегу

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30; лекції - 12 годин; практичні та лабораторні заняття - 18 годин;самостійна робота 60 кредитів ЄКТС - 3,0.

Форма контролю: залік

Викладач(і): -

Результати навчання: 1. Познайомити з поняттями емоційного інтелекту та емоційної компетентності.
2. Актуалізувати знання про емоції та почуття, розглянути їх диференціацію та класифікації.
3. Сприяти розвитку навичок рефлексії, усвідомлення, розпізнавання та вираження власних емоцій і почуттів.
4. Сформувати вміння свідомого регулювання власного емоційного стану через засвоєння окремих прийомів саморегуляції.
5. Навчити ідентифікувати емоції інших людей, проявляти емпатію у стосунках.
6. Формувати здібність фасилітативно впливати на вираження емоцій іншими людьми.


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія, Соціальна психологія.

Зміст дисципліни: Емоційна компетентність є важливою властивістю практичного психолога, яка є необхідною для виконання професійної діяльності, так і для збереження та підтримання власного психологічного благополуччя. На жаль, освіта, яка здобувається психологами, не передбачає розвитку емоційної сфери спеціаліста. А практика вимагає вміння розпізнавати, усвідомлювати, розуміти та керувати своїми емоціями, почуттями та емоційними станами інших людей. Від такої здібності залежить ефективність надання практичної допомоги клієнтам, зокрема, при здійсненні психологічного консультування, проведенні тренінгової, корекційної та розвивальної роботи. Емоційна компетентність є однією з умов запобігання стресу, емоційному вигоранню спеціаліста, сприяє конструктивному вирішенню конфліктів, передбачає вміння стабілізувати свій емоційний стан у складних ситуаціях професійного та особистого життя.


Рекомендована література: 1999. – 464 с. 5. Інтерактивні методи навчання: навч. посібник / [За заг. ред. П. Шевчука і П. Фенриха]. – Щецін : Вид-во WSAP, 2005. – 170 с
Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін. / [за ред. Ю. Л. Трофімова]. – [3-є вид., стереотип]. – К.: Либідь, 2001. – 560 с
Bar-On R. Emotional and social intelligence: Insights from the Emotional Quotient Inventory / R. Bar-On / J.D.A. Parker (eds.) // Handbook of emotional intelligence. San Francisco : Jossey-Bass, 2000. – P. 363–388. 25. Вuck R. Motivation emotion and cognition : A developmental-interactionist view / R. Buck / Strongman K.T. (ed.) // International review of studies on emotion. – Chichester : Wiley, 1991. – V.1. – Р. 101–142.
. Мілютіна К. Л. Теорія та практика психологічного тренінгу: навч. посіб. / К. Л. Мілютіна. – К. : МАУП, 2004. – 192 с.



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, виконання тематичних завдань. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання. Форма контролю: залік.

Мова навчання: українська