НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318434

Назва:

Ділова англійська мова в професійній діяльності



Анотація: The aim of the course is to develop skills of written and oral professional communication in the field of Democratic Governance in English at the level C1/Advanced ("experienced user"), in accordance with the Common European Framework of Reference (CEFR). By the end of the course, students will be able to: (i) make informative and persuasive speeches on topics related to Democratic Governance, taking account of current social and political contexts; (ii) write most common documents used in the field of state governance, choosing an appropriate format and communicating сomplex messages clearly; (iii) participate in the discussion during speech sessions, persuade, justify an opinion, give feedback, etc.; (iv) analyze information taken from authentic English-language sources, documents and research results in the field of public administration; identify the main ideas, structure, compare and establish links between parts; draw conclusions based on facts; (v) know a wide range of vocabulary units (including field-specific terminology), related to state governance.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І

Семестр: 1, 2

Кількість кредитів: 6 (загальна кількість годин - 180 год.; практичні заняття - 56 год.; самостійна робота - 124 год.)

Форма контролю: залік, екзамен

Викладач(і): Балацька Н.І., к.п.н., доцент

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- мати здатність до професійного спілкування іноземною мовою;
- робити інформативні та переконливі доповіді з урахуванням наявного соціального та політичного контекстів на теми, пов'язані з державним управлінням;
- писати зрозумілі, деталізовані тексти різного спрямування, пов'язані з професійною сферою;
- брати участь в дискусії під час презентації відповідно до визначеної ролі, переконувати, обґрунтовувати, давати зворотній зв'язок;
- аналізувати англомовні першоджерела, документи та результати досліджень в сфері державного управління; визначати головні ідеї, структурувати, порівнювати та встановлювати зв'язки між частинами; робити висновки на основі існуючих фактів;
- знати широкий діапазон словникового запасу (у тому числі професійної термінології), що є необхідним у сфері публічного управління.


Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Курс спрямований на підвищення у студентів рівня володіння англомовним понятійним апаратом, що є необхідним для роботи у сфері державного управління. Особливу увагу надано формуванню умінь та навичок письмової та усної професійної комунікації англійською мовою в професійному середовищі. Робота з професійно-орієнтованою інформацією є невід'ємною складовою обов'язків державних службовців. Саме тому одним з важливих завдань курсу є проведення занять з набуття, формування та вдосконалення студентами навичок критичного мислення, аналізу інформації (як статей, так і інфографіки) з автентичних джерел. За час проходження курсу слухачі мають навчитися робити публічні виступи (інформаційні доповіді та доповіді-переконання), застосовуючи засоби візуальної підтримки, підсилення аргументації, невербальної комунікації. Курс враховує вимоги сьогодення та створює умови для оволодіння студентами гнучких навичок ("soft skills"), необхідних для ефективного функціонування в професійному середовищі, таких як, робота в команді, вміння розв'язувати нестандартні завдання, креативність, емоційний інтелект, лідерські якості.


Рекомендована література:
1. Cotton, D. Market Leader. Pre-Intermediate. Student's book. Longman, 2002.
2.Naunton, J. Profile Pre-intermediate. Oxford University Press, 2005.
3. Trappe, T. Intelligent Business. Intermediate. Business English. Pearson Education Limited, 2005.
4. Cotton, D. Language Leader. Intermediate. Coursebook. Pearson, 2008.
5. Whitby, N. BEC Vantage. Upper-Intermediate. Work Book. OUP, 2003.
6. Smith, D.G. English for Telephoning (Express Series). - Oxford, 2007.
7. Badger, I. Everyday business English Everyday Business English (English for Work). - Longman, 2003.
8. Hall, E.T, Hall, M., Understanding Cultural Differences: Germans, French and Americans, pp. 3-31.
9. Hofstede, G., Cultures and Organisations: Software of the Mind, Intercultural Cooperation and its Importance for Survival, McGraw Hill, 1991, pp. 1-19.
10. Hofstede, G. Think Locally, Act Globally: Cultural Constraints in Personnel Management, 1998, p. 7-26.
11. Cotton, D.Market Leader Intermediate Business English Course Book. Pearson Education, 2010.
12. Williams, A. Writing for IELTS. Harper Collins Publishers, 2011, p.p. 16-23.
13. Osborn, M.& S.Osborn. Public Speaking. 8th.ed. Pearson, 2008. Chapters 1-7, 12.
14. Gregory, Hamilton. Public speaking for College and Career. New York: Random House, 1987.Chapters 1-11, 14.



Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (активна робота на практичних заняттях, виконання домашніх завдань, поточні письмові роботи; підсумковий контроль - 30 балів (залік); поточний контроль - 60 балів (відвідування занять, активність, домашні завдання, написання плану інформативної доповіді, презентація інформативної доповіді, написання плану доповіді-переконання, презентація доповіді-переконання, креативна самопрезентація згідно зі структурою інформативної доповіді; підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).

Мова навчання: англійська