НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318513

Назва:

Управління персоналом соціальних служб



Анотація: Метою курсу є знайомство слухачів із теоретико-методологічним підґрунтям процесу управління персоналом, розвитку практичних навичок відбору та оцінки персоналу, мотиваційної та навчальної підтримки. Курс передбачає розвиток управлінських якостей у студентів, практичних навичок щодо розробки технічних завдань, персональних специфікацій, посадових інструкцій, тощо. Слухачі знайомляться з нормативною базою, стандартами роботи соціальних служб державного та громадського сектору.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: іспит

Викладач(і): Тимощенко-Петрова І.М.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- знати:ключові складові процесу управління та його функції; класифікацію управлінських ролей; компоненти процесів оцінки та атестації персоналу; негативні чинники роботи соціальних служб; методи розвитку персоналу;
- вміти: здійснювати адміністративну та керівну діяльність у відповідності до специфіки соціальної служби; визначати відповідні методи підбору та оцінку персоналу; мотивувати персонал служб; здійснювати управління конфліктами в організації; проводити менеджерську супервізію.


Спосіб навчання: змішаний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі:

Зміст дисципліни: Засади управлінської діяльності в практиці соціальних служб. Теоретико-методологічне підґрунтя процесу управління персоналом, розвиток практичних навичок проведення підбору й оцінки персоналу, організація ассесмент-центрів, здійснення мотиваційної та навчальної підтримки, а також використання моніторингових стратегій роботи. Керівник соціальної служби в структурі управлінської діяльності. Навчання та розвиток персоналу. Організація роботи персоналу. Організаційні конфлікти. Запобігання професійним стресам. Розвиток практичних навичок проведення підбору й оцінки персоналу, організації центрів-оцінки, здійснення мотиваційної та навчальної підтримки, а також використання моніторингових стратегій роботи.


Рекомендована література: Сухенко Т. Сім стадій командотворення за моделлю Дрекслера-Сіббета. http://humantime.com.ua/blog/7-stadiy-komandotvorennya-za-modellyu-drekslera-sibeta
B. Davus, C. Skube, L. Hellervik (2012). Successful manager's handbook. Development suggestions for today managers (E-Reader)
H. Mintzberg, B. Ahlstrand, J. B. Lampel. Management? It's not what you think! Pearson UK, 2013 р.
Держаний класифікатор професій http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/va327609-10
Кваліфікаційні характеристики http://www.jobs.ua/ukr/dkhp/vipusk-80/


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська