НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318534

Назва:

Практика науково-дослідницька 2



Анотація: Курс "Практика науково-дослідницька 2" відповідає навчальному плану підготовки соціальних працівників та є складовою частиною наскрізної програми практики магістрів, а також є логічним продовженням курсів "Практика ознайомча" та "Практика науково-дослідницька 1". Курс "Практика науково-дослідницька 2" розрахований на студентів другого курсу магістерської програми "Соціальна робота" факультету соціальних наук і соціальних технологій, спеціальності 231 "Соціальна робота". Протягом практики відбувається збір первинного матеріалу і проведення наукового дослідження, що завершується написанням та захистом кваліфікаційної (магістерської) роботи. Предметом практики є удосконалення навичок самостійної наукової роботи, розширення науково-понятійного апарату студентів, дослідження проблем практики соціальної роботи, їхнє теоретичне обґрунтування та формування логічної структури майбутньої магістерської роботи.

Тип дисципліни: практика

Рік навчання: 2

Семестр: 3,4

Кількість кредитів: 6

Форма контролю: залік

Викладач(і): Богдан Д.З.

Результати навчання: - критично оцінювати результати наукових досліджень і джерела знань щодо різних аспектів соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження;
- застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою (як усно, так і письмово);
- демонструвати глибинне знання та системне розуміння
- самостійно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості;
- аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім'ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до етики та цінностей соціальної роботи;
- демонструвати ініціативність, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв'язання завдань професійної діяльності;
- демонструвати розуміння й прийняття різноманітності, пов'язаної з віком, класовою та етнічною приналежністю, гендером, релігією, ідеологію, культурою, наявністю інвалідності, сексуальною ідентифікацією людей тощо;
- розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості надання соціальних послуг та прийняття управлінських рішень;
- самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори та дискусії, використовуючи засоби медіації, та толерантно ставитися до альтернативних думок;
- демонструвати позитивне ставлення до власної професії та професійну відповідність етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
теоретичних концепцій;
- збирати емпіричні дані та здійснювати їх кількісний і якісний аналіз;


Зміст дисципліни: Розвиток компетентностей, пов'язаних з організацією і виконанням науково-дослідних робіт, розширення уявлень про сучасні методи та формами організації праці соціального працівника та здобуття прикладних фахових знань з соціальної роботи.


Рекомендована література: 1. Наказ Міністерства освіти України № 93 від 08.04.93 "Про затвердження Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України"
2. Положення "Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти", затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 р. № 1669
3. Розвиток та забезпечення надання соціальних послуг на рівні громади: роз'яснення для керівників органів місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства
4. Теорія та практика соціальної роботи: навчальний посібник / О. Г. Карпенко, Н. Ф. Романова. - К.: Видавничий Дім "Слово", - 408 с.
5. Оцінка існуючих моделей та практик соціальної роботи та соціальних послуг на рівні громади // Аналітичні матеріали в рамках реалізації проекту "Розробка концепції та функціонально-структурної моделі інтегрованої системи соціального захисту в Україні в контексті реформи децентралізації влади" - 2017. - 84 с.


Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська