НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 320263

Назва:

Інтернет-маркетинг та e-commerce



Анотація: Дисципліна «Інтернет-маркетинг та електронна комерція» спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу та електронної комерції ; отримання ними комплексного розуміння, що включає в себе поняття «Інтернет-маркетинг»; умінь і навичок самостійної роботи з сучасними інструментами , що використовує Інтернет-маркетинг з метою просування комерційних проектів; обрання для електронної комерції відповідних каналів цифрової маркетингової комунікації в мережі Internet; оволодінні необхідними навичками роботи з програмними продуктами, які використовує Інтернет-маркетинг.

Тип дисципліни: вибіркова, цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки.

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 162, з них лекцій - 26, семінарів - 28, cамостійної роботи - 108; кредитів ЄКТС - 4,5.

Форма контролю: екзамен залік

Викладач(і): к.соц.н. Хутка Світлана Володимирівна

Результати навчання: ознайомлення з основними соціологічними та соціально-психологічними підходами до концептуалізації і емпіричного вивчення соціальної адаптації і соціалізації; знання про особливості соціалізації на різних етапах життєвого шляху людини, особистіс

Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: досягнення поставлених для курсу мети і завдань спирається на володіння студентами знань та умінь, отриманих у таких попередніх курсах, як "Соціологія - 1", "Соціологія - 2", "Методологія та методи соціологічних досліджень".

Зміст дисципліни: призначення курсу - ознайомлення із основними теоретичними та емпіричними підходами у дослідженнях соціальної адаптації людини, зокрема за умов кардинальних соціальних перетворень; вивчення розвитку особистості у її взаємодії із соціальним сере

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Навчання здійснюється в інтерактивній формі

Методи й критерії оцінювання: підсумковий рейтинг з курсу визначається за 100-бальною шкалою і складається з двох частин: 70% максимального підсумкового рейтингу складає оцінка за роботу протягом семестру (максимальна оцінка за самостійний індивідуальний дослідницький проект

Мова навчання: українська