НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 320460

Назва:

Придворна культура Франції доби Людовіка XIV



Анотація: Курс "Придворна культура Франції доби Людовіка XIV" входить до складу блоку історико-культурних дисциплін бакалаврської програми "Культурологія", а також може слугувати додатковою дисципліною для професійної підготовки студентів, що навчаються на інших гуманітарних спеціальностях. Курс "Придворна культура Франції доби Людовіка XIV" охоплює вивчення французької культури в період від початку 1640-х і до середини 1710-х років. Основну увагу у нашому курсі ми присвятимо вивченню театральних реформ, становлення балетів як окремого сценічного жанру, специфіці мемуарної літератури, метаморфозам, яких зазнала католицька релігійність під прямим впливом реформ Людовіка XIV, та становленню нового типу ментальності у представників шляхетного суспільства завдяки утворенню королівського двору нового типу

Тип дисципліни: вибіркова, цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки.

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 162, з них лекцій - 26, семінарів - 28, cамостійної роботи - 108; кредитів ЄКТС - 4,5.

Форма контролю: екзамен залік

Викладач(і): к.соц.н. Хутка Світлана Володимирівна

Результати навчання: ознайомлення з основними соціологічними та соціально-психологічними підходами до концептуалізації і емпіричного вивчення соціальної адаптації і соціалізації; знання про особливості соціалізації на різних етапах життєвого шляху людини, особистіс

Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: досягнення поставлених для курсу мети і завдань спирається на володіння студентами знань та умінь, отриманих у таких попередніх курсах, як "Соціологія - 1", "Соціологія - 2", "Методологія та методи соціологічних досліджень".

Зміст дисципліни: призначення курсу - ознайомлення із основними теоретичними та емпіричними підходами у дослідженнях соціальної адаптації людини, зокрема за умов кардинальних соціальних перетворень; вивчення розвитку особистості у її взаємодії із соціальним сере

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Навчання здійснюється в інтерактивній формі

Методи й критерії оцінювання: підсумковий рейтинг з курсу визначається за 100-бальною шкалою і складається з двох частин: 70% максимального підсумкового рейтингу складає оцінка за роботу протягом семестру (максимальна оцінка за самостійний індивідуальний дослідницький проект

Мова навчання: українська