Код: 341187Назва:
Китайська класична культура
Анотація: Програма з курсу «Китайська класична культура» відповідає навчальному плану підготовки бакалавра з базової вищої освіти «Культура» і є важливим доповненням до циклу фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін з культурології, але також може слугувати для всебічного розвитку студентів інших спеціальностей гуманітарного спрямування. Курс надає загальні уявлення про класичну культуру Китаю, її засади та історичний розвиток, знайомить студентів із різними аспектами класичної китайської культури – міфологією, засадничими принципами світогляду, суспільними цінностями та ідеалами, релігійно-філософськими вченнями (конфуціанством, даосизмом, китайським буддизмом), ієрогліфічною писемністю, художньою літературою, мистецтвом, архітектурою, звичаями та традиціями тощо.
Доступ до курсу на DistEdu: «Китайська класична культура»
MS Teams – команда «Китайська класична культура» Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: 6Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин – 120 год.; аудиторні години – 40
год.; лекції – 28 год.; семінарські заняття – 12 год.; самостійна робота - 80 год.)Форма контролю: залікВикладач(і): вакансіяРезультати навчання: полягають у формуванні у слухачів чіткого поняття пропідстави складання специфічного світосприймання та світоусвідомлення китайців,що є необхідним в умовах засилля псевдосхідної культури в західних країнах та вУкраїні зокрема.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Історія культур Сходу.Зміст дисципліни: Історико-географічні підстави виникнення, формування та розвитку китайської
культури. Духовні та матеріальні аспекти класичної культури Китаю. Різні
філософські та релігійні напрями, основні види китайського класичного мистецтва.Рекомендована література: Васильев Л.С. История религий Востока: Учебное пособие для студентов вузов,обучающихся по специальности "История". 2-е изд., перераб. и дополн. — М.,1988.Очерки истории Китая. Под ред. Шан Юэ. — М., 1959Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: 70 % - поточний контроль (усне опитування на
семінарах, письмова робота);
30 % - підсумковий контроль (тестові завдання.)Мова навчання: українська