Код: 341215Назва:
Сучасні принципи споживчої культури
Анотація: Чи можливо досягнути щастя споживачів через маркетинг? Чи усвідомлюють виробники та покупці, як сприяти сталому розвитку? Питання, чому в математиці 2+2 майже завжди дорівнює 4, але при цьому мій наступний телефон обов'язково буде iPhone, залишається відкритим. Чи в змозі ми дійсно розуміти наших клієнтів, їх потреби і бажання? Яке на смак українське вино - вишуканість чи "краще не треба"? Таких питань безліч. Пошуки відповідей відбуватимуться на курсі "Сучасні принципи споживчої культури". Ми також розглянемо, як формується поведінка споживачів, що сприяє або перешкоджає їм у прийнятті рішень, як нам зрозуміти справжні бажання та потреби людей. Щороку курс відвідує приблизно 90 студентів з різних спеціальностей. Робота в групових проектах із представниками різних дисциплін, включаючи менеджмент, маркетинг, право, екологію, культурологію та фінанси, дозволяє розширити власний кругозір. Якщо ви відчуваєте зацікавленість, приєднуйтесь до нас!
Курс відбувається англійською мовою. /
Is it possible to achieve consumer happiness through marketing? Do producers and buyers realize how to promote sustainable development? The question of why in math 2+2 almost always equals 4, but my next phone will definitely be an iPhone, remains open. Can we really understand our customers, their needs and desires? What does Ukrainian wine taste like - sophistication or "better not"? There are many such questions. We will look for answers in the course "Modern Principles of Consumer Culture". We will also look at how consumer behavior is formed, what facilitates or hinders their decision-making, and how we can understand people's true desires and needs. Each year, the course is attended by approximately 90 students from various specialties. Working in group projects with representatives of various disciplines, including management, marketing, law, ecology, cultural studies, and finance, allows you to broaden your horizons. If you feel interested, join us!
The course is conducted in English.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІСеместр: ІІдКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., доц. Воропай О.К.Результати навчання: 1. Формування знань з основ споживчої поведінки та культури споживання2. Обґрунтування теоретико-методологічних основ споживчої культури та споживчої поведінки3. Розвиток у студентів практичних навичок дослідження процесів споживчої поведінки з використанням відповідних методів і прийомів отримання, зберігання та здійснення первинної обробки емпіричних даних та їх правильного представлення за допомогою сучасних технічних засобів у вигляді презентації.4. Набуття вмінь та навичок аналізу споживчих тенденцій та споживчої поведінки з метою формування рекомендацій щодо вдосконалення комплексу маркетингу та впровадження маркетингових інновацій.5. Набуття умінь і навичок ефектинвої командної роботи Дотримання принципів академічної доброчесності та академічної культуриСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - Актуальні проблеми менеджменту та маркетингуЗміст дисципліни: 1. Споживча культура і шлях до щастя
2. Споживач і раціональність
3. Командна робота
4. Академічне письмо
5. Фактори, що впливають на поведінку споживачів
6. Подорож клієнта
7. Глобальні споживчі тенденції та спостереження за трендамиРекомендована література: 1. Lambin J.-J., Schuiling I. Market-Driven Management, 2012 2. Dan Ariely (2012) Predictibly Irrational 3. Kotler, Armstrong Principles of Marketing, Pearson, 2018, pp. 156-180 4. Court D., Elzinga D., Mulder S., and Vetvik O.J. (2019) The consumer decision journey: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey 5. Maechler N., Neher K., and Park R. (2016) From touchpoints to journeys: seeing the world as customers do: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our- insights/from-touchpoints-to-journeys-seeing-the-world-as-customers-do 6. Kahneman D. (2011). Thinking fast and slow 7. Thaler, Richard H. (2015). Misbehaving: The Making of Behavioral Economics. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)Мова навчання: англійська