НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 342909

Назва:

Управління культурними проєктами та ініціативами



Анотація: Програма з курсу «Управління культурними проектами та ініціативами» відповідає навчальному плану підготовки магістра зі спеціальності 034 «Культурологія», але також може слугувати для всебічного розвитку студентів інших спеціальностей гуманітарного спрямування. Курс надає загальні уявлення про культурні проєкти та ініціативи, арт-менеджмент, презентацію культурних проєктів для публіки та інвесторів, організацію роботи зі ЗМІ та планування комунікаційної стратегії для просування та інше. Курс розроблений за сприяння комунікаційної агенції Friends of Brands. У 2019 році агенція успішно організувала та провела навчальний курс "Арт-Маркетинг: Як просувати власний культурний продукт" для митців, що вже працювали у сфері культури. Навчальна дисципліна "Управління культурними проектами та ініціативами" відтак ґрунтується на реальному досвіді українських діячів культури та бізнесу, експертів, митців. У розробці курсу використано досвід та експертизу Катерини Тейлор, Ольги Малиш, Оксани Хмельовської, Олександра Буянкіна, Антона Семиженка, Катерини Аврамчук. MS Teams – команда Управління культурними проектами та ініціативами DistEdu: «УКПІ»

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: II

Семестр: весняний

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин – 120 год.; аудиторні години – 40 год.; лекції – 28 год.; семінарські заняття – 12 год.; самостійна робота - 80 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Довга Л.М., д.філол.н., доцент

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- Знати основні поняття, якими оперує теорія образотворчого мистецтва та теорія візуальної культури, загальну характеристику мистецьких стилів та напрямків, загальні методологічні підходи до аналізу візуальних текстів;
- Уміти аналізувати пам’ятки образотворчого мистецтва та візуальної культури, використовувати такий аналіз у контексті історичного дослідження.

Спосіб навчання: аудиторний.

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: історія культури, історія Західної цивілізації.

Зміст дисципліни: Ознайомити студентів з базовими поняттями історії мистецтва як наукової дисципліни; ознайомити студентів з базовими поняттями та принципами функціонування візуальної культури; дати загальне уявлення про розвиток образотворчого мистецтва класичного періоду (від Античності до доби Реалізму); про модерний період розвитку образотворчого мистецтва; про розвиток візуальних видів мистецтва модерного та постмодерного періоду; дати практичні навики аналізу творів образотворчого мистецтва чи інших артефактів візуальної культури та навчити використовувати візуальні тексти як потенційне джерело історичного дослідження.


Рекомендована література: Арнхейм, Рудольф. Искусство и визуальное восприятие. Москва, 1974.
Вельфлин Генрих. Основные понятия истории искусств. СПб., 1994
Виппер Б. Р. Введение в историческое изучение искусства. Москва, 2008. (http://www.leus.com.ua/content/brvipper-vvedenie-v-istoricheskoe-izuchenie-iskusstva);
Барт Р. Риторика образа // Семиотика. Поэтика. М., 1989.
Беньямин В. Произведение искусства в эпоху его механического репродуцирования. М., 1996.
Гройс, Борис. Коментарии к искусству – Москва, 2003.
Гаскелл, Айвен. Візуальна історія. // Нові перспективи історієписання / За ред. П. Берка. Київ, 2004. С. 230 – 267.
Дворжак, Макс. История искусства как история духа. СПб., 2001.
Зельдмайр, Ганс. Искусство и истина. Теория и метод истории искусства / Перевод с немецкого Ю. Н. Попова. Послесловие В. В. Бибихина. — СПб., 2000.
Панофски,Эрвин. Смысл и толкование изобразительного искусства. СПб., 1999.
Успенский Б.А. Семиотика искусства. Москва, 1995.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль – 30 балів (письмовий залік).

Мова навчання: українська