НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 345695

Назва:

Історія Криму



Анотація: Метою курсу є ознайомлення студентів з історією Кримського півострову та його корінного народу, кримських татар, у пізньоімперський та радянський періоди, а також – після 1991 року. Курс є складовою вивчення історії України ХХ ст. та покликаний поглибити знання студентів щодо історії Криму та кримських татар. Увагу буде акцентовано на колоніальній політиці Російської імперії та Радянського Союзу щодо Криму та його корінного народу. В межах курсу студенти повинні не тільки сформувати уявлення про перебіг подій та проблеми історії Криму XX-XXI ст., але й отримати розуміння причин сучасних подій, зокрема окупації Криму РФ у 2014 році.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 4

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120, з них лекцій - 22 год., семінарів - 18, cамостійної роботи -80; кредитів ЄКТС - 4.

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): к.і.н. Кислий Мартін-Олександр Олександрович

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент повинен:
знати: ключові події та явища пов’язані із історією Криму та кримських татар у ХХ-ХХ ст.;
вміти: розуміти та критично аналізувати специфіку історії корінного народу України – кримських татар – у імперський та тоталітарний періоди.
Залік проводиться у формі підсумкового усного обговорення теоретичного матеріалу та проаналізованих – на семінарах і самостійно – джерел.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Історія України

Зміст дисципліни: Студенти ознайомляться з ключовими подіями, процесами та історіографічними підходами до вивчення історії Криму та кримських татар у ХХ–ХХІ ст. Вони здобудуть базові теоретико-методологічні навички аналізу історичних джерел, критичного осмислення наративів про Крим та кримських татар, а також зможуть оцінити вплив імперських, радянських і пострадянських політик на регіон. Особливий акцент буде зроблено на депортації кримських татар 1944 року, їхній боротьбі за повернення та новітніх викликах, зокрема після 1991 року.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття,самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль - 40 балів (письмовий екзамен)

Мова навчання: українська