Код: 345967Назва:
Історія західної цивілізації: від Ренесансу ло Просвітництва (1492-1789)
Анотація: Вивчення історії Західної Європи та її довкілля в період від доби Ренесансу до епохи Просвітництва має на меті ознайомлення студентів з основними досягненнями європейської цивілізації впродовж другої половини ХV–XVІІІ ст., тобто визначальних явищ інтелектуальної історії, економіки, суспільного розвитку від часів, коли проявились наслідки Великих географічних відкриттів до переддня Великої французької революції. Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 3Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 150, з них лекцій - 28, семінарів - 22, cамостійної роботи - 100; кредитів ЄКТС - 5.Форма контролю: екзамен Викладач(і): Диса К.Л., доцент, к.і.н.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:- засвоїти основні досягнення європейської цивілізації впродовж другої половини ХV- XVІІІ ст., тобто визначальних явищ інтелектуальної історії, економіки, суспільного розвитку від часів, коли проявились наслідки Великих Географічних відкриттів до переддня Великої Французької революції.- уміти застосовувати набуті знання для аналізу історичних процесів минулого та їх вплив на сьогодння, порівнювати їх з подіями з історії України.Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: історія України і Східно-Центральної Європи, культурологія, політологія.Зміст дисципліни: Вивчення історії Західної Європи та її довкілля в період від Доби Ренесансу до Епохи Просвітництва історії має на меті ознайомлення студентів з основними досягненнями європейської цивілізації впродовж другої половини ХV- XVІІІ ст., тобто визначальних явищ інтелектуальної історії, економіки, суспільного розвитку від часів, коли проявились наслідки Великих Географічних відкриттів до переддня Великої Французької революції.Рекомендована література: Ададуров В. Історія Франції. Королівська держава та створення нації. Львів, 2002.Бродель Ф. Матеріальна цивілізація, економіка і капіталізм, ХV-ХVІІІ ст. Том І. Структури повсякденності: можливе і неможливе. Пер. з фр. Київ: Основи, 1995. Том 2. Ігри обміну. К.: Основи, 1997. Том 3. Час світу. К.: Основи, 1998.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Навчання здійснюється в інтерактивній форміМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль – 40 балів (письмовий екзамен).Мова навчання: українська