StudyLab: PEER/SELF ASESSMENT: pro/contra. Семінар для викладачів

18 лютого, о 16:00

 

Починається реєстрація на другий семінар «STUDY LAB» - нового проекту Докторської школи ім. родини Юхименків.

 

 

PEER/SELF ASESSMENT: pro/contra

• Теоретичне обгрунтування та оцінка ефективності у викладанні різних предметів.

• Чи справді можливо за допомогою цього інструменту добре і продуктивно працювати у великих групах?

• Чи полегшує життя викладача можливість збільшити кількість письмових і творчих робіт завдяки взаємному/самостійному оцінюванню?

• Як зберегти академічні вимоги і забезпечити вивчення певних змістових блоків?

 

Початкова презентація від керівник проекту п. Людмили Криворучки (Архипової), к.філос.наук, директора й викладача міждисциплінарних курсів Докторської школи, випускниці НаУКМА (бп і мп «філософія», 1998 р.).

Запрошуємо ділитися досвідом і публікаціями з цієї теми.

 

Попередня реєстрація - до 17 січня 2016 р., 11:00 - за посиланням.

Місце проведення буде визначено в залежності від числа охочих та повідомлене зареєстрованим на ел.пошту.

Оперативна інформація про проект та посилання на цікаві практики на сторінці проекту у facebook .

 

Про проект STUDY LAB

Метою проекту є сприяння підвищенню якості освіти в НаУКМА шляхом:

- ознайомлення учасників з новими методиками викладання в університетах світу;

- обміну викладацьким досвідом;

- обміну досвідом проведення наукових досліджень тощо.

Цільові аудиторії проекту:

- викладачі Могилянки й, зокрема, випускники-викладачі НаУКМА;

- аспіранти НаУКМА;

- випускники НаУКМА, які викладають в інших ВНЗ.

 

Проект діє за інформаційної підтримки напряму «Комунікації з випускниками НаУКМА».

Детальніша інформація: Людмила Криворучка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна