Сергій Квіт про забезпечення якості сучасного університету

 

Центр забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія» був створений влітку 2016 року.

 

Давній партнер Могилянки, ІТ компанія «Infopuls» технічно забезпечила початок його роботи. Центр має на меті забезпечити внутрішій контроль якості в університеті, співпрацюючи насамперед з Комітетом з якості Вченої ради (голова – Катерина Пічик), Навчально-методичним центром (керівник – Ольга Корольова) та різноманітними студентськими ініціативами, серед яких найцікавішу представляв Тарас Тарасюк.

Ця діяльність поділяється на наступні основні складові частини:

  • Оn-line опитування студентів, випускників, працедавців та викладачів.
  • Участь у покращенні освітніх програм та бізнес-процесів у НаУКМА.
  • Забезпечення принципів академічної доброчесності.
  • Підвищення кваліфікації (професійний розвиток) викладачів.

 

Оскільки в Україні поки що зовсім не поширений досвід внутрішнього забезпечення якості, ми поступово формували цей перелік завдань. Це настільки непросто, що на початках його важко навіть правильно визначити. Адже наша пострадянська мовно-функціональна традиція переважно зосереджується на достатньо туманному визначенні «якість навчального процесу». Тому, виходячи з нагальних університетських потреб, у Києво-Могилянській академії термінологія була змінена в бік більш раціональної й усталеної в англійській мові практики, а саме було запроваджено два нових поняття: «якість навчання» і «якість викладання».

 

Продовження статті - у персональному блозі Сергія Квіта, директора Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія»

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна