Оголошується конкурс ім. Ігоря Ткаченка на 2017-18 н.р.

 

НаУКМА, Іменний фонд Ігоря Ткаченка, одного із основоположників маркетингу та маркетингових досліджень в Україні, та компанія Kantar TNS оголошують щорічний конкурс на здобуття щомісячної благодійної допомоги у 2017-2018 навчальному році.

 

 

Умови участі в галузі PR:

- для студентів маґістерської програми НаУКМА «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студентів бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;

- написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:

1. Digital стратегії інтернет-магазинів: порівняння українських магазинів між собою або з іноземними компаніями, особливості стратегій просування, рекомендації.

2. Просування стартапів: особливості, інструменти, можливості та загрози.

3. Сторітелінг у digital просуванні бренду.

4. Взаємодія бренду з різними типами та категоріями споживачів: принципи поділу і особливості шляхів взаємодії.

5. Діджитал поведінка брендів: успіхи та провали і їх причини.

6. Що роблять Могилянці в інтернет і як це можуть використовувати бренди зацікавлені в цій ЦА?

7. PR без бюджету: як зробити відомою соціальну ініціативу (стратегія просування проекту без бюджету на конкретному прикладі, як варіант можна обрати факультет PR НАУКМА).

8. Стратегія просування українських ВНЗ у Facebook (порівняння з іноземними ТОПовими ВНЗ та рекомендації щодо контентної політики у соц.мережі).

9. Власна тема.

 

Умови участі в галузі соціології:

- для студентів маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;

- написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:

1. Хто переміг у 20-му сторіччі: ліві чи праві?

2. «Українська Мрія» в контексті розвитку громадянського суспільства та вплив Революції Гідності на її формування.

3. Соціальний феномен волонтерства – чинники бурного розвитку в період найбільш гострої кризи та безсилля Українських інституцій та органів влади у 2014 році.

4. Ступінь та особливості залученості громадян до процесу прийняття рішень на рівні малих спільнот стосовно життя та розвитку.

5. Стан українського суспільства з позиції участі у громадському та політичному житті країни.

6. Соціально-політична сегментація населення України – підґрунтя, засади, індикатори

7. Фреймізація українського громадянина (певна перспектива сприйняття, що створює формальне бачення ситуації).

8. Власна тема.

9. Аналіз масиву Kantar TNS*.

 

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців:

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 23 жовтня 2017 р. включно.

У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка» або подати заявку на участь за посиланням

 

* Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних у форматі SPSS компанії TNS знайдуть його за посиланням.

Оцінювання складається з 2-х етапів: оцінка роботи (70 балів) та оцінка презентації роботи (30 балів).

Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS 09 листопада 2017 р.

 

Щомісячною благодійною допомогою нагороджується найкраща робота в галузі PR та найкраща робота у галузі соціології, а другі та треті місця отримують разову фінансову винагороду.

Керівники-куратори кращих робіт також отримають призи.

До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду.

 

Засновники Іменного фонду Ігоря Ткаченка:

Компанія "Євроіндекс",

Сергій Ткаченко,

Bounty SCA Ukraine,

Dialla Communications,

MacHOUSE, OS-Direct,

"Євросувенір",

"Український медіа холдинг",

Академія Реклами,

Володимир Хливнюк,

Рекламна агенція «Марсмедіа».

З 2008 року провідним партнером Іменного фонду Ігоря Ткаченка виступає компанія Kantar TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

 

Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.

 

Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS:

у Олександри Персикової, тел. 095 268 04 14, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або у Тетяни Чигирин, тел. 050 351 57 75, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна