Інформаційно-комп'ютерний центр

Корпоративне середовище Офіс 365

Шановні могилянці,

 

Корпоративна пошта – це невід’ємна частина корпоративної культури кожної сучасної організації, кожного університету. Наявність корпоративної пошти – ознака приналежності до могилянської спільноти та ідентифікатор могилянця для зовнішнього світу.

 

Корпоративне середовище Офіс 365 дасть можливість Вам бути в курсі всіх новин і подій (дізнатися про оголошення, новини, конкурси, тренінги, зустрічі та інше), швидко сконтактувати з колегою або студентом та вирішити питання, обмінятися файлами та організувати зустріч та багато іншого.

 

 

 

Наприкінці 2017 року ректорат НаУКМА схвалив рішення щодообов’язкового функціонування корпоративної електронної пошти університету (домен @ukma.edu.ua) в середовищі Microsoft Office 365 для процесів документообігу та комунікації викладачів, співробітників та студентів НаУКМА. Рішення підкріплено наказом No 589 від 29.12.2017 р.

 

Чому рішення потрібно було ввести наказом? Впродовж останніх 3 - х років "м'якого" і повільного впровадження Офісу 365 у комунікативну практику НаУКМА все ще залишається істотна кількість викладачів, які з різних причин не хочуть користуватись корпоративною поштою.

 

Серед цих причин основними є такі:

 

1) нащо мені додатковий імейл?

2) я не хочу перевіряти ще одну скриньку;

3) я не хочу напружуватись і опановувати новий інтерфейс;

4) яка взагалі різниця, з якої адреси я відправляю пошту.

 

Чому сучасний університет не може обійтися без універсальних рішень, подібних до Офіс - 365 (йдеться саме про універсальне комунікаційне рішення, а не лише, власне, пошту).

 

1) відсутність в університеті подібних рішень - це поганий сигнал назовні: для партнерів, донорів, абітурієнтів тощо.

2) відсутність таких рішень позбавляє адміністрацію сучасних засобів управління та збільшує час на встановлення і підтримання комунікацій;

3) використання викладачами у своїй професійній діяльності пошти, афілійованої з університетом, опосередковано "рекламує" університет, збільшує його присутність в інформаційному полі, підвищує його статус;

4) наявність корпоративної пошти потрібне / бажане для реєстрації в різних наукових соціальних мережах та створення дослідницьких ідентифікаторів (Google Scholar, ORCID , Research Gate, SSRN тощо);

5) листування з професійних питань з особистої скриньки для закордонних колег буде дещо дивним, а в окремих випадках може насторожити і потребуватиме додаткового підтвердження афіліації з університетом;

6) контакти викладачів розміщуються на сайті НаУКМА, корпоративний стандарт, а не приватні скриньки – це обов’язково.

7) Офіс 365 усуває потребу у пошуку, запам'ятовуванні, накопиченні адрес колег (президенту чи будь - кому з колег не потрібно з'ясовувати, яка адреса у того чи іншого працівника, аби написати йому листа чи запросити на подію);

8) дозволяє використовувати сучасні інтерактивні методи в навчальному процесі, давати доступ до матеріалів курсу обмеженому (необмеженому) колу студентів, вести електронний журнал навчальних занять, з яким може ознайомитись кожен студент з групи;

9) радикально спрощує встановлення контакту зі студентами, дає можливість проводити віртуальні обговорення, давати завдання для групової чи індивідуальної роботи та перевіряти їх виконання;

10) дає доступ до всіх документів, які потрібні у роботі (накази, положення, інструкції, шаблони тощо);

11) дозволяє "оберігати" особисту поштову скриньку від листів широкого кола осіб, що залучені в навчальний процес, та відмежувати робочий простір від особистого;

12) дає можливість самостійно створювати розсилки (кафедра, науковий центр, навчальна група, курс тощо);

13) дозволяє ефективніше планувати час через використання спільних календарів, створювати спільні події (приміром, "нарада", "засідання кафедри" , "свято") автоматично нагадувати про них учасникам, запрошувати гостей.

14) доручати колегам певні завдання та контролювати їх виконання в автоматизованому режимі;

15) зберігати всі документи, навчальні матеріали тощо у хмарі (OneDrive), що гарантує їх збереження та доступ до них з будь - якого комп'ютера (в тому числі і того, що знаходиться в аудиторії);

16) організовувати спільну роботу над проектами;

17) в усіх європейських та американських університетах є аналогічна політика і Ви не знайдете жодного професора, який би не користувався корпоративним імейлом; як правило корпоративний профіль є "перепусткою" до всіх електронних викладацьких та студентських сервісів в університеті.

 

Наведений перелік не є вичерпним, Офіс 365 дає значно більше можливостей. Звичайно, аби їх використати потрібні певні зусилля (для використання лише пошти вони супер мінімальні).

 

 

 

ІОЦ НаУКМА пропонує тренінги для всіх користувачів О365, які складаються з 4 тематичних блоків:

 

  1. Використання базових сервісів О365 - ЩОСЕРЕДИ о 15 - 00, 8 к. – ауд.6
    • Поштовий клієнт (налаштування клієнта Outlook, календар, планування завдань, керування списками контактів);
    • Керування хмарним сховищем One Drive, спільна робота з файлами;
    • Створення груп, корпоративні правила їх використання.
  2. Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки (для використання у навчальному процесі) – для викладачів – ЩОЧЕТВЕРГА о о 15 - 00, 8 к. – ауд.6
    • MS Forms - опитування, тестування, імпорт та обробка результатів;
    • One Note - особистий та групи, One Note для класу, переваги у використанні у навчальному процесі;
    • MS Teams - об`єднання в одному просторі усіх сервісів, можливості надавати завдання, отримувати відповіді, обробка результатів та журнал оцінювання.
  3. Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки - для співробітників (за заявками на формування групи)
    • Спільні поштові скриньки, відмінності та переваги.Корпоративні та особисті списки розсилки, принципи використання та правила користування;
    • Планування подій у особистому календарі та календарі групи.
    • MS Planner, MS Teams - переваги у плануванні співпраці.
  4. Розширене використання сервісів О365 (за заявками на формування групи)
    • Сайти (Sharepoint) - створювати просто.
    • Delve - відображення та керу вання інформацією, якою Ви ділилися з іншими.
    • Sway - пакет для онлайн презентацій, відмінності від класичного PowerPoint, переваги та обмеження у використанні.
    • Yammer - корпоративна мережа.

 

Перший тренінг є обов’язковим, інші – бажаними.

 

Всі тренінги проводяться у тренінговому центрі для співробітників (8 корп., ауд. 6). Записатися на тренінг можна

 

  • онлайн
  • Або за внутр.телефоном 114, Олександр Слобусь
  • Або за е - поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

 

Можливі індивідуальні консультації за вказаними контактами.

 

Розклад тренінгів у першому півріччі 2018 р.

 

Використання базових сервісів О365

  • 17, 24, 31 січня
  • 7, 14, 21, 28 лютого
  • 7, 14, 21. 28 березня
  • 4, 11, 18, 25 квітня
  • 16, 23, 30 травня
  • 6, 13, 20 червня

 

Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки (для використання у навчальному процесі) – для викладачів

  • 18, 25 січня
  • 1, 8, 15, 22 лютого 
  • 1, 15, 22, 29 березня
  • 5, 12, 19, 26 квітня
  • 10, 17, 24, 31 травня
  • 7, 14, 21 червня
© 2012-2018 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна