Щодо недопущення завдання шкоди інтересам держави у сфері інформаційної безпеки.

 

У відповідності до листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-669 від 8.12.2017, в НаУКМА обмежено доступ до доменних зон «.ru» та «.ру». Ми не використовуємо також жодні російські поштові сервіси ( «Mail.ru», «Яндекс», «Rambler» тощо)


 Підтримка веб-сайту   НаУКМА 

Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

Корпоративне середовище Офіс 365

Шановні могилянці,

 

Корпоративна пошта – це невід’ємна частина корпоративної культури кожної сучасної організації, кожного університету. Наявність корпоративної пошти – ознака приналежності до могилянської спільноти та ідентифікатор могилянця для зовнішнього світу.

 

Корпоративне середовище Офіс 365 дасть можливість Вам бути в курсі всіх новин і подій (дізнатися про оголошення, новини, конкурси, тренінги, зустрічі та інше), швидко сконтактувати з колегою або студентом та вирішити питання, обмінятися файлами та організувати зустріч та багато іншого.

 

icon Про затвердження програмного продукту MS Оffice 365 в якості базового для науково-освітнього процесу та адміністративних і комунікаційних функцій підрозділів НАУКМА: наказ НаУКМА № 589 від 29.12.2017

 

 

ЗАРЕЄСТРУВАТИ  корпоративний акаунт в О365

Для студентів -  всі студенти НАУКМА отримують акаунти в корпоративному середовищі О365 автоматично на підставі наказів про зарахування. Якщо виникають питання, звертатися до Олександр Слобусь, вн.тел. 114  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

 

Для співробітників та викладачів:

 

Кожен працівник університету має корпоративну пошту в середовищі MSOffice 365. Для правильного налагодження Вашої пошти Вам потрібно звернутися в інформаційно-обчислювальний центр за внутрішнім тел. 144 або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та надати інформацію за формою

 

Прізвище, ім’я та по батькові (повністю,  українською мовою)

Прізвище – англійською мовою

Підрозділ та посада

вигляд електронної пошти

     

перша літера імені.прізвище

@ukma.edu.ua

 

Після створення Вашої електронної пошти Ви отримаєте лист на Вашу адресу з паролем для входу в нову поштову скриньку та інструкцію про правила роботи в Office 365.

 

Про можливості О365

 

Наприкінці 2017 року ректорат НаУКМА схвалив рішення щодо обов’язкового функціонування корпоративної електронної пошти університету (домен @ukma.edu.ua) в середовищі Microsoft Office 365 для процесів документообігу та комунікації викладачів, співробітників та студентів НаУКМА. Рішення підкріплено наказом No 589 від 29.12.2017 р.

 

Чому рішення потрібно було ввести наказом? Впродовж "м'якого" і повільного впровадження Офісу 365 у комунікативну практику НаУКМА все ще залишається істотна кількість викладачів, які з різних причин не хочуть користуватись корпоративною поштою.

 

Серед цих причин основними є такі:

 

1) нащо мені додатковий імейл?

2) я не хочу перевіряти ще одну скриньку;

3) я не хочу напружуватись і опановувати новий інтерфейс;

4) яка взагалі різниця, з якої адреси я відправляю пошту.

 

Чому сучасний університет не може обійтися без універсальних рішень, подібних до Офіс - 365 (йдеться саме про універсальне комунікаційне рішення, а не лише, власне, пошту).

 

1) відсутність в університеті подібних рішень - це поганий сигнал назовні: для партнерів, донорів, абітурієнтів тощо.

2) відсутність таких рішень позбавляє адміністрацію сучасних засобів управління та збільшує час на встановлення і підтримання комунікацій;

3) використання викладачами у своїй професійній діяльності пошти, афілійованої з університетом, опосередковано "рекламує" університет, збільшує його присутність в інформаційному полі, підвищує його статус;

4) наявність корпоративної пошти потрібне / бажане для реєстрації в різних наукових соціальних мережах та створення дослідницьких ідентифікаторів (Google Scholar, ORCID , Research Gate, SSRN тощо);

5) листування з професійних питань з особистої скриньки для закордонних колег буде дещо дивним, а в окремих випадках може насторожити і потребуватиме додаткового підтвердження афіліації з університетом;

6) контакти викладачів розміщуються на сайті НаУКМА, корпоративний стандарт, а не приватні скриньки – це обов’язково.

7) Офіс 365 усуває потребу у пошуку, запам'ятовуванні, накопиченні адрес колег (президенту чи будь - кому з колег не потрібно з'ясовувати, яка адреса у того чи іншого працівника, аби написати йому листа чи запросити на подію);

8) дозволяє використовувати сучасні інтерактивні методи в навчальному процесі, давати доступ до матеріалів курсу обмеженому (необмеженому) колу студентів, вести електронний журнал навчальних занять, з яким може ознайомитись кожен студент з групи;

9) радикально спрощує встановлення контакту зі студентами, дає можливість проводити віртуальні обговорення, давати завдання для групової чи індивідуальної роботи та перевіряти їх виконання;

10) дає доступ до всіх документів, які потрібні у роботі (накази, положення, інструкції, шаблони тощо);

11) дозволяє "оберігати" особисту поштову скриньку від листів широкого кола осіб, що залучені в навчальний процес, та відмежувати робочий простір від особистого;

12) дає можливість самостійно створювати розсилки (кафедра, науковий центр, навчальна група, курс тощо);

13) дозволяє ефективніше планувати час через використання спільних календарів, створювати спільні події (приміром, "нарада", "засідання кафедри" , "свято") автоматично нагадувати про них учасникам, запрошувати гостей.

14) доручати колегам певні завдання та контролювати їх виконання в автоматизованому режимі;

15) зберігати всі документи, навчальні матеріали тощо у хмарі (OneDrive), що гарантує їх збереження та доступ до них з будь - якого комп'ютера (в тому числі і того, що знаходиться в аудиторії);

16) організовувати спільну роботу над проектами;

17) в усіх європейських та американських університетах є аналогічна політика і Ви не знайдете жодного професора, який би не користувався корпоративним імейлом; як правило корпоративний профіль є "перепусткою" до всіх електронних викладацьких та студентських сервісів в університеті.

 

Наведений перелік не є вичерпним, Офіс 365 дає значно більше можливостей. Звичайно, аби їх використати потрібні певні зусилля (для використання лише пошти вони супер мінімальні).

 

 

 

Тренінги для користувачів О365

ІОЦ НаУКМА пропонує тренінги для всіх користувачів О365, які складаються з таких тематичних блоків:

 

Базовий рівень

 

1 Використання базових сервісів О365  - ЩОСЕРЕДИ о 15-00, 8 к. – ауд.6

 Запис -https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Q_7LuAzJ6kuErr5dbYpfUgII-b5V9VZCl0bmKKFA_vJUNTNKNDFLUUZVUUFQTE1BMEtRTEE3S1g2VC4u

 

В програмі базового тренінгу:

  • Поштовий клієнт (налаштування, календар, планування завдань, керування списками контактів);
  • Керування хмарним сховищем One Drive, спільна робота з файлами;
  • Створення груп, корпоративні правила їх використання.

 

Просунутий рівень  (за записом)

 

2.Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки (для використання у навчальному процесі)

  • MS Forms - опитування, тестування, імпорт та обробка результатів;
  • One Note - особистий та групи, One Note для класу, переваги у використанні у навчальному процесі;
  • MS Teams - об`єднання в одному просторі усіх сервісів, можливості надавати завдання, отримувати відповіді, обробка результатів та журнал оцінювання.

 

3.Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки  - для співробітників  (за заявками на формування групи)

  • Спільні поштові скриньки, відмінності та переваги. Корпоративні та особисті списки розсилки, принципи використання та правила користування;
  • Планування подій у особистому календарі та календарі групи.
  • MS Planner, MS Teams - переваги у плануванні співпраці.

 

4. Розширене використання сервісів О365  (за заявками на формування групи)

  • Сайти (Sharepoint) - створювати просто.
  • Delve - відображення та керування інформацією, якою Ви ділилися з іншими.
  • Sway - пакет для онлайн презентацій, відмінності від класичного PowerPoint, переваги та обмеження у використанні.
  • Yammer - корпоративна мережа.

  

Запис: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Q_7LuAzJ6kuErr5dbYpfUgII-b5V9VZCl0bmKKFA_vJUOVVMSzNDVkhCMUszTURYRVlPQ1NCSkpUQy4u

 

Всі тренінги проводяться у тренінговому центрі для співробітників (8 корп., ауд. 6).

 

Записатися на тренінг можна

  • онлайн
  • Або за внутр.телефоном 144, Олександр Слобусь
  • Або за е-поштою slobus@ukma.edu.ua

 

Можливі індивідуальні консультації за вказаними контактами.

 

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна