• Kyiv-Mohyla Humanities Journal
  • Social, Health, and Communication Studies Journal
  • НАУКОВІ ЗДОБУТКИНаціонального університету «Києво-Могилянська академія» у 2016 році
  • «Kyiv-Mohyla Law and Politics Journal»
  • Дні науки 2016
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

Науково – дослідні теми, що виконуються коштом державного бюджету

У 2017 році за кошти державного бюджету виконуються 6 науково-дослідних тем: 5-ть фундаментальних і 1-а прикладна.

Фундаментальні:

1) Розробка методів одержання чутливих нанополімерних систем та нанополімерів, керівник: Бурбан Анатолій Флавіанович, проф., д-р техн. наук

2) Детекція генетичної стійкості до фузаріозу у інтрогресивних ліній пшениці з використанням сенсорних систем на основі молекулярно-імпринтованих полімерних мембран, керівник: Терновська Тамара Костянтинівна, проф., д-р біол. наук

3) Методологія та економіко-математичний інструментарій оцінки впливу тіньової економіки та дисбалансів на ринку праці на фінансову стабільність та економічне зростання в Україні, керівник: Лук'яненко Ірина Григорівна, проф., д-р екон. наук