Код: 258703Назва:
Об`єктно-орієнтоване програмування
Анотація: Концепції сучасного програмування в рамках парадигм процедурно-орієнтованого програмування, абстрактних типів даних (об'єктне програмування) і ієрархічного програмування у їх розвитку і взаємозв'язку. Основу вивчення складають поняття типу, функції, в тому числі узагальненої , об'єкта і класу, в тому числі параметризованого. Проблеми розширення областей визначення функцій, специфікації класів, побудови ієрархії об'єктів і класів, зокрема поліморфізму, успадкування інтерфейсу і реалізації.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: веснянийКількість кредитів: 4(загальна кількість годин - 120; лекційні заняття - 14; практичні заняття - 28 годин; самостійна робота - 78години) Форма контролю: залікВикладач(і): Бублик В.В., Борозенний С.ОРезультати навчання: в результаті проходження навчального курсу студенти повинні:знати: принципи об'єктно-орієнтованого програмування; конструкції і засоби мови програмування С++;вміти: самостійно реалізовувати і тестувати об'єктно-орієнтовані проекти;мати навички: самостійного тестування програмного кодуСпосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: Концепції сучасного програмування в рамках парадигм процедурно-орієнтованого програмування, абстрактних типів даних (об'єктне програмування) і об'єктно-орієнтованого (ієрархічного) у їх розвитку і взаємозв'язку. Основу вивчення складають поняття типу, функції, в тому числі узагальненої , об'єкта і класу, в тому числі параметризованого. Проблеми розширення областей визначення функцій, специфікації класів, побудови ієрархії об'єктів і класів, зокрема поліморфізму, успадкування інтерфейсу і реалізації.Рекомендована література: 1. В.В.Бублик, Об'єктно-орієнтоване програмування. Київ, ІТКнига, 2015.2. С.Б.Липпман, Ж.Лажойе, Язык программирования С++, вводный курс, ДМК, М., 20013. Б.Страуструп, Язык программирования С++, специальное издание, Бином, М., 20014. С.Прата, Язык программирования С++, Вильямс, 2007.5. Портал курсу: http://moodle.ukma.kiev.ua Форми та методи навчання: лекційні заняття, практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: робота студентів оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Матеріал дисципліни розділяється на 10 навчальних проектів по 5 балів кожний і один контрольний проект (10 балів). Підсумковий контроль проводиться у формі письмового іспиту - 40 балів.
За результатами семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за кожен з видів робіт у семестрі та оцінки за іспит.
Студент допускається до складання іспиту, якщо кількість набраних ним балів за семестр становить не менше 40 балів. Іспит вважається не зданим, якщо сумарна кількість балів з дисципліни складає менше 60 балів. Підсумкова оцінка "x" з дисципліни у балах (100 - бальна шкала) переводиться у чотирибальну (національну шкалу) з розрахунку: 60 ? х < 76 - задовільно, 76 ? х < 91 - добре, 91 ? х ? 100 - відмінно.
Мова навчання: українська