Код: 296576Назва:
Практика навчальна "Виробництво документальних фільмів"
Анотація: Основи виробництва документальних фільмів для телебачення. Теорія і практика телевиробництва – від проведення дослідження на обрану тему до кінцевих етапів роботи над фільмом. Основні типи документальних фільмів (аудиторний перегляд й обговорення кращих фільмів). Принципи режисури, що використовують у виробництві фільмів. Передбачається, що студенти самостійно створять документальний фільм.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: 2дКількість кредитів: 4Форма контролю: залікВикладач(і): Горностай Катерина ПавлівнаРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:Знати: - знати і розуміти історію розвитку документалістики; Уміти: - застосовувати набуті знання для створення документального кіно;- аналізувати історичні процеси минулого і сьогодення кінодокументалістики та телевізійної документалістикиСпосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Теорія і практика радіомовлення Зміст дисципліни: -Курс висвітлює наступне: документальний фільм як суспільне дзеркало/пропаганда/освітній інструмент.;
-Що таке документалістика?Коротка історія документалістики: різниця між документалістикою та художнім зображенням реальності; кінодукоменталістика vs телевізійна документалістика.
-Типи документальних фільмів та структура документального кіно.
Рекомендована література: John Grierson. FIRST PRINCIPLES OF DOCUMENTARY (1932) DOCUMENTARY TODAY (1947) THE BRITISH CONTRIBUTION (1952) CARL R. PLANTINGA. RHETORIC AND REPRESENTATION IN NONFICTION FILM V. I. PUDOVKIN. The Plastic Material SERGEI EISENSTEIN. Collision of Ideas Jurgen Wolff and Kerry Cox. SUCCESSFUL SCRIPTWRITING Chapter 4. How to Create Three-Dimensional Characters Chapter 2. How to Check the Salability of Your Idea Chapter 3. How to structure your plot Sheila Curran Bernard. DOCUMENTARY STORYTELLING FOR VIDEO AND FILMMAKERS SHOOTING CREATING VISUALS TONE AND STYLE INTERVIEWS Editing Story Basics EXPOSITION THEME ARC PLOT AND CHARACTER DRAMATIC STORYTELLING Structure THREE-ACT STRUCTURE Case study: Bowling for Columbine APPLYING FILM STRUCTURE Alan Rosenthal. Writing, Directing, and Producing Documentary Films Shaping the Film Beginning the First Draft The Opening Rhythm, Pace, and Climax "Keith Beattie. DOCUMENTARY SCREENS NON-FICTION FILM AND TELEVISION CHAPTER 9. The Evening Report: Television Documentary Journalism;"Richard Kilborn and Jobn Izold. CONFRONTING REALITY. HOW REAL CAN YOU GET? REALISM AND DOCUMENTARY;"Gideon Bachmann, Robert Drew, Richard Leacock, D. A. Pennebaker. THE FRONTIERS O REALIST CINEMA;"Vlada Petric, Vertov's Cinematic Transposition of Reality;"Brian Winston. LIES, DAMN LIES AND DOCUMENTARIES;"Chapter One. "Fakery""Chapte Two. Public Service"Chapter Five. Free Expression"Chapter Six. Ethics"Alan Rosenthal. WHY DOCUDRAMA? FACT-FICTION ON FILM AND TV. THE MAKING OF HOSTAGES;"Derek Paget. No other way to tell it. DRAMADOC/DOCUDRAMA ON TELEVISION;"Josefa Loshistky. FANTASTIC REALISM: SCHINDLERS LIST AS DOCUDRAMA;"D. J. Wenden. BATTLERSHIP POTEMKIN. FILM AND REALITY (from Why Docudrama? Fact-Fiction on Film and TV, ed. Alan Rosenthal);"Keith Beathie. DOCUMENTARY SCREENS. NON-FICTION FILM AND TELEVISION;"CHAPTER 10. Up Close and Personal Popular Factual Entertainment"CHAPTER 11. The Burning Question The Future of documentary;"BIG BROTHER INTERNATIONAL. FORMATS, CRITICS AND PUBLICS (Edicted By Ernest Mathjis & Janet Jones);"LOFT STORY. Big Brother France and the Migration of Genres;"Jon Dovey. IT'S ONLY A GAME SHOW. BIG BROTHER AND THE THEATRE OF SPONTANEITY;"CARL R. PLANTINGA. RHETORIC AND REPRESENTATION IN NONFICTION FILM;"V. I. PUDOVKIN. The Plastic Material;"SERGEI EISENSTEIN. Collision of Ideas;"Jurgen Wolff and Kerry Cox. SUCCESSFUL SCHIPTWRITING;"Chapter 4. How to Create Three-Dimensional Characters;"Chapter 2. How to Check the Salability Your Idea;"Chapter 3. How to structure your plot;"Sheila Curran Bernard. DOCUMENTARY STORYTELLING FOR VIDEO AND FILMMAKERS;"SCOOTINGCREATING VISUALS"TONE AND STYLE;"INTERWIEWS;"Editing;"Story Basics;"EXPOSITION;"THEME;"ARC;"PLOT AND CHARACTER;"DRAMATIC STORYTELLING;"Structure;"THREE-ARC STRUCTURE;"Case study: Bowling for Columbine;"APPLYING FILM STRUCTURE;"Alan Rosenthal. Writing, Directing, and Producing Documentary Films;"Shaping the Film;"Beginning the First Draft;The Opening"Rhythm, Pace, and Climax.Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, презентації,підсумкові тести); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).Мова навчання: українська