Код: 296583Назва:
Теорії медіа-досліджень
Анотація: Курс має на меті ознайомити студентів з історією розвитку, основними тенденціями й актуальними питаннями теорії масових комунікацій. Основний акцент семінарських занять буде зроблено на дослідженнях, які стосуються журналістики і таких засобів медіа, як agenda-setting, date-keeper, surveillance функції медіа, news framing тощо.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 4Форма контролю: екзаменВикладач(і): Орлова Дарія ВадимівнаРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати: - основні теорії масових комунікацій - історію розвитку медіа дослідженьВміти: - проводити медіа дослідження;- критично мислити;- давати експертні оцінки масовим комунікаціям сучасної України;- орієнтуватися у проблематиці громадського мовлення.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Основи герменевтики, Методи медіа досліджень.Зміст дисципліни: Теоретична підготовка студентів у галузі медіа досліджень, включно з опануванням найбільш відомими теоріями й методами, вивченням історії дослідження масових комунікацій, ознайомленням із сучасними українськими прикладами розвитку медіа галузі та проведення медіа досліджень. Оскільки ця дисципліна орієнтована головним чином на майбутніх журналістів, вона включає в себе головні складові цієї професії, а також вводить в центральну проблематику розвитку масових комунікацій сучасної України. Через цей курс студенти одержують цілісний погляд на журналістику, мас-медіа та масові комунікації. Рекомендована література: Квіт С. Масові комунікації. - Київ, 2008.Пітерс Дж. Слова на вітрі. Історія ідеї комунікації. - Київ.2004; Потятиник Б. Медіа: ключі до розуміння.- Львів.2004; Почепцов Г. Теорія комунікацій.- Київ.1999; Bertrand I., Hughes. Media Research Methods. Audiences, Institutions, Texts.- Basinstoke, New York.- 2005; Bryant J., Thompson S. Fundamentals of Media Effects. - Boston, 2002.Theories and as an Evidence of Modernization Theory. - Working Papers of the Institute for Broadcasting Economics at the University Of Cologne, # 273, 2010.Kvit S. Networked Communities: Strategies for Digital Collaborations (book review) // International Journal of Business Data Communications and Networking, 5 (4), 2009.Форми та методи навчання: лекційні, семінарські, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, презентації); підсумковий контроль - 40 балів (форма контролю - екзамен). Мова навчання: українська