Код: 301217Назва:
Аналітика соціальних мереж
Анотація: Курс присвячений ознайомленню студентів з принципами та методами соціальних мереж, вивчення інструментів. У цьому курсі розглядаються найбільш часто використовувані платформи соціальних мереж і те, як їх можна включити в ширшу комунікаційну стратегію.
Здобувачі дізнаються, як найкраще збирати, аналізувати та використовувати дані, отримані через соціальні мережі, а також вимірювати результати цифрових комунікаційних кампаній. Курс також розглядає найкращі практики та приклади використання соціальних мереж в медіа комунікаціях, а також проблемні питання, які виникають у зв'язку з соціальними мережами, такі як комп'ютерна пропаганда.
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікРезультати навчання: Студенти повинен знати, як найкраще збирати, аналізувати та використовувати дані, отримані через соціальні мережі, а також вимірювати результати цифрових комунікаційних кампаній; знати найкращі практики та приклади використання соціальних мереж в медіа комунікаціях, а також проблемні питання, які виникають у зв'язку з соціальними мережами, такі як комп'ютерна пропаганда.Студент повинен вміти професійно збирати, аналізувати та використовувати дані, отримані через соціальні мережі;вміти професійно та оперативно розвязувати проблемні питання, які виникають у зв'язку з соціальними мережами. Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: Ознайомлення студентів з принципами та методами соціальних мереж, вивчення інструментів. Також будуть представлені різні види соціальних мереж. найбільш часто використовувані платформи соціальних мереж і те, як їх можна включити в ширшу комунікаційну стратегію.
Студенти дізнаються, як найкраще збирати, аналізувати та використовувати дані, отримані через соціальні мережі, а також вимірювати результати цифрових комунікаційних кампаній. Курс також розглядає найкращі практики та приклади використання соціальних мереж в медіа комунікаціях, а також проблемні питання, які виникають у зв'язку з соціальними мережами, такі як комп'ютерна пропаганда.
Форми та методи навчання: лекційні, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (обговорення, виступи на семінарських заняттях, фінальний проект); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік). Мова навчання: українська