Сервіси відділу

Для студентів

  1. Укладання корпоративної угоди
  2. Послуга медіації/медіацію з однією стороною

  3. Виплата соціальної стипендії (для осіб, які мають відповідне право)

  4. Виділення матеріальної допомоги (за наявності коштів)

  5. Погодження заяви на пільгове харчування,

  6. Організація виготовлення “єдиного квитка” для студентів-сиріт та позбавлених батьківського піклування

  7. Консультування, прийом документів щодо окремих видів стипендій, відзнак, премій.

  8. Психологічне консультування

  9. Соціальна підтримка

  10. Розгляд скарги щодо порушення умов Статуту, Положень НаУКМА, корпоративної угоди, зневажання цінностей НаУКМА (Рада заступників деканів)

  11. Розгляд скарги щодо порушення Політики із попередження і боротьби із сексуальними домаганнями

  12. Представлення інтересів студентів у взаємодії із адміністрацією НаУКМА

Для студентських ініціатив та організації, органів самоврядування (ОСС)

  1. Консультаційна підтримка щодо діяльності ОСС (СК, КС, СВК, РГ, старост)
  2. Реєстрація СО/ СІГ  (разом із СК – лінк на процедури та потрібні документи)
  3. Консультаційна підтримка СО/ СІГ  щодо діяльності та розвитку інституційної спроможності, реалізації проектів
  4. Погодження студентських заходів
  5. Проведення діалогу щодо гострих та глибоких питань, коли є різні бачення
  6. Узгодження принципів та правил взаємодії між СО/СІГ

 

Ще більше інформації та сервісів знайдете у нашої помічниці чатботі АЛЬМА

© 2012-2020 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна