Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Вперше на пост-комуністичному просторі

Дата публікації: 26.07.2006, 17:32

Вперше на пост-комуністичному просторі літня школа з медіа-грамотності у Могилянській школі журналістики НаУКМА

Літня школа «Впровадження медіа-грамотності у пост-комуністичних університетах»
     
      З 15 по 30 липня Академія стала місцем проведення інноваційної Літньої школи з медіа-грамотності для викладачів з пост-комуністичного простору Establishing Media-Literacy in the Post-Communist Universities.
      Школа призначена для викладачів з усіх соціальних та гуманітарних дисциплін, які планують або викладають курси щодо медіа та масових комунікацій.
      Це перша медіа-школа підтримана за усю історію існування Інституту відкритого суспільства Дж.Сороса грантом HESP ReSET (Regional Seminar for Excellence in Teaching of the Higher Education Support Program). Досі  HESP не мав жодних медіа або мас-комункаційних проектів оскільки основний фокус цього гранту - теоретичні засади сучасного викладання.
      Літня школа у Могилянці має на меті теоретичне переосмислення сфери медіа-студій для того регіону світу, який був позбавлений цієї традиції. У школі викладають видатні теоретики та дослідники медіа. Серед них всесвітньо відомий  дослідник публічної сфери та медіа Майкл Гуревич з Університету Меріленду (США), Сара Оутс з Університету Глазго (Великобританія) та Олена Вартанова з ф-ту журналістики Московського Державного Університету (Росія). Курс „Медіа-критики” веде викладач Львівського Університету проф. Борис Потятинник та викладач НаУКМА Дмитро Колчинський. У школі беруть участь молоді викладачі з Румунії, Сербії, Боснії та Герцеговини, Казахстану, Таджикистану, Грузії та України.
      З 23-ьох слухачів – семеро з України. Два учасники є випускниками Академії, а інші представляють Запорізький Універистет, Острозьку Академію та Львівський Універистет.  
      Школа складається з чотирьох модулів,  які стосуються співіснування та взаємодії медіа з чотирма складовими соціального буття – критичним напрямком, економікою, владою та суспільством. 
      Концепція школи була запропонована викладачем Школи журналістики Дмитром Колчинським, за відбір тренерів відповідала викладачка Університету Таусон Крістін Демкович. Школа триватиме три роки і включатиме міжсессійну роботу протягом року.
      Більше деталей на сайті: www.new.towson.edu/medialiteracy

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна