Кафедра маркетингу та управління бізнесом

us

Загальна інформація

Місія та досягнення

Креативний маркетинговий центр

Викладачі

Анотації курсів

Публікації

Завідувач —
Пічик Катерина Валеріївна 
кандидат економічних наук, доцент
корпус 6, кімната 310,
(044) 425 77 87
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Провідний спеціаліст –
Ісаєнко Анна Михайлівна

корпус 6, кімната 309,
(044) 425 77 87
 

Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами авторських навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.

В 2008 році кафедру було перейменовано, і, на сьогодні, кафедра маркетингу та управління бізнесом економічного факультету забезпечує повноцінну підготовку фахівців освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр», спеціальності 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент» завдяки наявному викладацькому потенціалу, а також залученню фахівців з провідних навчальних закладів.

Завідувачем кафедри є кандидат економічних наук, доцент Пічик К.В., має понад 100 наукових публікацій, які переважно стосуються проблем формування, розвитку, а також інших маркетингових аспектів управління компанією.

В складі кафедри працює 21 співробітник, з них на постійній основі – 17 осіб, в тому числі 7 докторів наук, 10 кандидатів наук 7 з яких мають звання доцента. Професійний рівень викладачів кафедри підтверджено науковими ступенями, стажуванням в українських та закордонних установах, сертифікатами.

На кафедрі маркетингу та управління бізнесом формується і розвивається наукова школа «Дослідження та управління поведінкою споживачів». На період 2015 - 2020 р.р. зареєстровано наукову тему «Маркетинг як ринково-орієнтована концепція розвитку підприємництва» (реєстраційний номер в УкрІНТЕІ 0115U004319)

Представники кафедри є членами Української Асоціації Економістів (УАЕ), Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО), Всеукраїнської експертної мережі (ВЕМ), Української філії Лейпцігської спілки менеджерів по кооперації «Захід-Схід». Пан Л.В. є екзаменатором від програми NIMA в Україні (Netherlands Institute of Marketing).

Кафедра орієнтована на розвиток відносин із зарубіжними вищими навчальними закладами та іншими організаціями з метою вивчення і використання міжнародного досвіду підготовки фахівців з маркетингу. Також, дуже активно залучаються представники з бізнесу.

В рамках співпраці з компанією ТОВ «Ашан Гіпермаркет Україна», проведено цикл тренінгів «Успішний комерсант», найкращі студенти отримують сертифікати.

Щорічно проводиться цикл лекцій L'Oreal Future Leaders, орієнтованих на студентів економічного напряму підготовки, відповідно до домовленості з компанією по залученню її фахівців до спільної розробки та проведення лекційних занять, присвячених використанню інноваційних технологій та методів в маркетингу.

Започатковано унікальну сертифікатну програму  «Customer Experience» в рамках співпраці з Громадською організацією «Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив», м. Київ. Залучено 16 висококласних експертів щоб передати дорогоцінні практичні знання своїм послідовникам: від основ маркетингового сервісу до головних методик ефективної стратегій.

З гостьовими лекціями виступали креативний директор та директор рекламного агентства Advertising Avenue холдингу B4B Group, президент венчурного фонду AVentures Capital, ТОВ «Проком», та багато інших представників бізнес-структур.

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна