400years_small

collazh

Останні новини

  • Оголошено переможця конкурсу для студентів ФПвН від Фонду ПАТ "Агрокомбанк"

    У вересні в НаУКМА проходив конкурс для бакалаврських та магістерських програм факультету правничих наук.

    Основними умовами участі у конкурсі є високий навчальний рейтинг студента НаУКМА, участь у всеукраїнських та міжнародних конкурсах для молоді, активна наукова та громадська діяльність. 

    Цьогорічним лауреатом конкурсу став студент 5 року навчання Олег Дикий.


  • Визначено лауреата конкурсу для студентів ФЕН "Зірка факультету"

    Завершився конкурс серед студентів-економістів на відзнаку "Зірка факультету", який проводиться за підтримки фонду родини Ковальських (Канада).

    Цьогорічну відзнаку "Зірка Факультету! здобув студент 3-го року навчання Тарас Поліщук (спеціальність «Економічна теорія»);


  • Визначено переможця конкурсу Фонду EY для студентів факультету правничих наук

    У вересня оголошено про початок конкурсу для студентів 3-4 року навчання Факультету правничих наук.

    В ході всього конкурсного відбору найкращі результати продумонструвала студентка 4-го року Христина Пеник.

    Вітаємо Христину з перемогою у конкурсі компанії EY.


  • Визначено переможців конкурсу Іменного фонду EY для викладачів НаУКМА

    На початку вересня було оголошено про конкурс для викладачів факультету економічних наук за підтримки Фонду компанії EY.

    29 вересня на засіданні конкурсної комісії визначено переможців. Цього року ними стали:

    Ніна Дмитрівна Чала, д.н.держ.упр., на посаді професора кафедри маркетингу та управління бізнесом, та Олена Костянтинівна ПРімєрова, к.е.н., доцент кафедри фінансів.


  • ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ ФОНДУ EY ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІЧНИХ НАУК НАУКМА

    На початку вересня було оголошено про конкурс для викладачів факультету економічних наук за підтримки Фонду компанії EY.

    29 вересня на засіданні конкурсної комісії визначено переможців. Цього року ними стали:

    Ніна Дмитрівна Чала, д.н.держ.упр., на посаді професора кафедри маркетингу та управління бізнесом, та Олена Костянтинівна ПРімєрова, к.е.н., доцент кафедри фінансів.


  • Оголошено переможця конкурсу Смолярчуків

    Традиційно в НаУКМА протягом вересня проходять конкурси Іменних фондів, які створені у нашому університеті відомими компаніями, банками та благодійниками для відзначення наших студентів та викладачів.

    25 вересня відбулося засідання комісії конкурсу на кращу курсову роботу для студентів кафедри історії Факультету гуманітарних наук, який підтримується Іменним фондом Григорія та Розадії Смолярчуків (Канада).

    Цьогорічним переможцем конкурсу стала студентка 4 року навчання Факультету гуманітарних наук Олександра Ганзюк.

    Вітаємо Олександру з перемогою у конкурсі!

     


Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

Школа журналістики

Викладачі

Анотації курсів

Публікації

Проекти

 

Директор
Євген Миколайович Федченко
кандидат політичних наук, доцент
корпус 4, кімната 405
(044) 463 77 02
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Методист
Іванова Світлана Петрівна

корпус 6, кімната 212
(044) 463 58 63,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 
 
Історія МП “Журналістика” починалася з одного старезного комп’ютера, двох столів і п’яти стільців у 2001 році. З тих пір багато змінилося. Наші студенти працюють у сучасній студії із новітнім обладнанням, знімають та монтують власні теленовини, роблять радіосюжети, анімаційні ролики, журнали. Від свого заснування Могилянська школа журналістики випустила більше 200 студентів, що нині працюють у провідних українських та іноземних медіа, серед яких "Українська правда", "Новое время", "Український тиждень", "1+1", BBC, Радіо Свобода, Німецька хвиля, Euronews та ін. Девід Рендалл, автор підручника “Універсальний журналіст”, говорив про те, що немає американської, європейської чи бразильської журналістики. Є тільки два різновиди журналістики: хороша і погана. Ми вчимо робити хорошу, якісну журналістику в Україні. Ми створюємо нову атмосферу навчання. Врешті-решт, ми плекаємо цілком нову для України культуру журналістики.

 

Основне досягнення школи за цей час – це визначення кількох стратегічних речей.

 

По-перше, було визначено місію Школи, яка збігається з місією будь-якого західного медійного закладу: якісне навчання студентів та вплив на медійну галузь шляхом підвищення стандартів і конструктивної критики того, що відбувається в галузі. Центр медіареформ, створений при Могилянській школі журналістики, не лише розвиває галузь через семінари, тренінги, професійні конкурси, але й займається її критикою.

 

По-друге, було вироблено принципово нову філософію журналістської освіти, що достеменно вплинула і на формування навчальних планів, і на добір викладачів. Основним спрямуванням школи наразі є новини та висвітлення поточних суспільно важливих подій (news & current affairs) для різних типів медіа. Ми свідомо не запроваджували спеціалізацій, оскільки навчаємо "універсальних" студентів, що потім працюватимуть у сферах телебачення, радіо, друкованих ЗМІ та нових медіа.

 

По-третє, всі навчальні дисципліни розділено на два модулі (sequences) - науково-теоретичний та практичний. До першого модулю належать дисципліни, пов'язані з дослідженням медіа, масових комунікацій, аудиторій, міжнародних медіасистем, історії медіа, герменевтики тощо. До другого модулю увійшли предмети, зорієнтовані на практичне виробництво: тут вивчаємо друковані ЗМІ (газети та журнали), радіомовлення, телебачення та телевізійні новини, відеовиробництво, міжнародну журналістику, документальні фільми, мультимедіа, менеджмент ЗМІ та медіапланування.

 

Для дисциплін практичного модулю було чітко визначено принцип навчання - learning by doing - навчання через роботу. Передусім увагу приділено практичним умінням, їх застосуванню та вдосконаленню під керівництвом викладачів, що мають досвід практичної роботи у ЗМІ. Для цього відкрито телевізійну новинну студію, де щоп'ятниці "в ефір" (симуляція прямого ефіру) виходять справжні новини - "Епізоди". Студенти самі знімають сюжети, пишуть, монтують і видають програму в ефір.

 

Таке залучення студента у виробничий процес важливе з кількох причин. По-перше, воно виробляє вміння, що потім знадобляться у роботі. По-друге, воно дає змогу максимально наблизити умови навчання до умов майбутньої професії. Лише в навчанні студенти починають розуміти значення таких понять, як дедлайн, робота в команді, поза якими доробок журналіста нічого не важить, дізнаються, що в доброго журналіста не буває нормованого робочого часу: весь час, потрібний для роботи над завданням, - робочий.

 

Наш досвід, навчальні ноу-хау, наснага студентів і викладачів роблять Школу тим унікальним місцем, де зустрічаються важка праця, сміливі творчі ідеї, неповторне середовище та унікальні технології.

 

Детальніше про Могилянську школу журналістики читайте на нашому сайті.

 

© 2012-2025 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна