Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Інтерв’ю Сергія Квіта виданню «Главред»

Дата публікації: 23.07.2010, 01:53

Президент НаУКМА про загрози і перспективи розвитку української освіти в рамках глобального освітнього простору

Видання «Главред» опублікувало інтерв’ю із Президентом НаУКМА Сергієм Квітом, у якому йдеться про підпорядкування Могилянки Міністерству освіти та науки України, важливість інноваційної наукової діяльності в університетах, світові освітні рейтинги та перспективи розвитку української освіти в рамках глобального освітнього простору.

Сергій Квіт переконаний, що рішення Кабміну про передачу Могилянки до сфери управління МОНУ не є політичним. Щодо призначення керівника Академії, Президент НаУКМА пояснив, що процедура є закріпленою Статутом університету, а кардинальні зміни в цьому документі, що будуть направлені на утиск Академії, спричинять опір могилянців та викличуть величезний суспільний резонанс: «Ми не підведемо… Якщо дійсно станеться так, що відбудеться наступ на наші свободи, ми йтимемо до останньої межі. Тобто до перемоги».

Коментуючи нещодавнє рішення Верховної Ради України про перехід на 11-річну систему шкільної освіти, Сергій Квіт зазначив, що професійного пояснення йому немає, адже це питання навіть не було розглянуте на засіданні профільного комітету. Українська освіта потребує реальних дій в рамках Болонського процесу. В цьому контексті важлива не кількість років навчання, а якість освіти, адже світовий досвід показує, що «ocвiтa вже ніде не розглядається як галузь, це – основа для всебiчного розвитку країни. Адже зараз ідеться про те, що в основi розвитку держави можуть бути тiльки інновації, досягнення, винаходи, тобто якiсно нові знання, якi можуть розвивати кpaїнy та рухати її вперед».

Президент НаУКМА бачить наукові дослідження невід’ємною частиною освіти. Говорячи про світові рейтинги університетів, Сергій Квіт назвав головні критерії Шанхайського рейтингу: якість навчання (визначається кількістю лауреатів Нобелівської та інших премій серед випускників), якiсть викладання (визначається інтенсивністю цитування викладачів університету), результати наукової діяльності (кількість наукових публікацій з природничих та соціальних дисциплін). З цієї точки зору на сьогодні серед українських університетів Києво-Могилянська Академія є найбільш інтегрованою в західну систему, реально запроваджуючи інновації та втілюючи вимоги Болонського процесу на практиці.

Повний текст інтерв’ю >>>

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна