Студентка НаУКМА перемогла у проміжному конкурсі ім. Ігоря Ткаченка

24 травня 2013 року в офісі компанії TNS в Україні конкурсне журі Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка визначило переможця проміжного конкурсу на отримання разового студентського ґранту ім. Ігоря Ткаченка.

Переможницею конкурсу стала Адамська Ксенія, студентка 2-го курсу спеціальності «соціологія» Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Вона отримала ґрант 3000 грн. за аналітичну роботу на тему: «Традиційність vs. Модерність: динаміка змін українських цінностей у маркетингу».

 

Спеціальна премія 1500 грн. за кураторство найкращої студентської роботи в галузі соціології була присуджена науковому керівнику студентки-переможниці, викладачу НаУКМА, доценту, кандидату психологічних наук Олександру Виноградову.

 

Проміжний конкурс на отримання разових студентських ґрантів імені Ігоря Ткаченка був оголошений у лютому 2013 року з метою заохочення та стимулювання професійного потенціалу творчої студентської молоді.

В цьому році роботи на конкурс надіслали студенти-соціологи з Національного університету «Києво-Могилянська академія», Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут» та Київського національного університету ім. Т.Шевченка.

За умовами конкурсу студенти могли використовувати для написання аналітичних робіт масиви даних дослідження MMI Ukraine’ 2008-2010 рр. компанії TNS в Україні, або масив даних одного з великих міжнародних соціологічних досліджень (ESS, WVS, ISSP, тощо), масиву з відкритого банку соціологічних даних КМІС, чи власного дослідження.

Студенти самостійно обирали тему, що їх цікавить, в рамках даних масивів. Під час презентацій учасники конкурсу аргументували свої гіпотези і висновки, демонструючи аналітичні здібності та вміння застосовувати теоретичні знання на практиці. Всього було представлено дев’ять робіт з трьох університетів.

 

Стипендійний фонд імені Ігоря Ткаченка заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року.

Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Ольга та Валентина Ткаченко, Володимир Хливнюк, компанії Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, рекламна агенція «Марсмедіа». З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

З 2009 року окрім основного конкурсу для студентів НаУКМА, Фондом було організовано Проміжний конкурс на здобуття разового гранту для студентів-соціологів з різних університетів.

 

Національний університет «Києво-Могилянська академія» – один із найпрестижніших університетів України, відроджений 1992 року як правонаступник славетної Києво-Могилянської академії.

Навчання в НаУКМА та його структура мають підкреслено інноваційний характер: рейтингова система оцінювання знань, вільний вибір студентами навчальних курсів, трирівнева система навчання (бакалавр-маґістр-доктор) тощо.

З урахуванням особливої ролі Національного університету «Києво-Могилянська академія» в розвитку демократичних традицій української державності, національної освіти, культури та духовності, необхідності створення належних умов для успішного провадження інноваційної діяльності в 2009 році університет отримав статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. Відділи зв’язків з громадськістю (PR), працевлаштування студентів та залучення коштів (FR) вперше в Україні почали працювати саме в НаУКМА. Значна кількість випускників Могилянки успішно працюють та будують свою кар’єру саме в галузі реклами, PR та маркетингу.

 

TNS в Україні — це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень «на замовлення» — компанії TNS.

Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP. TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень. TNS в Україні проводить як конкретні дослідження на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, DAR Kiev, Omnibus, CATI Omnibus.

Компанія проводить дослідження у таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров’я та фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова й банківська діяльність, тощо.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Лариса Сиволожська, керівник прес-центру Національного університету "Києво-Могилянська академія" +38 (044) 425 15 36 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Іван Матейко, менеджер зі зв’язків з громадськістю TNS в Україні +38 (044) 201-10-15 +38 (095) 268-04-14 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна