Кафедра маркетингу та управління бізнесом

Загальна інформація

Місія та досягнення

Креативний маркетинговий центр

Викладачі

Анотації курсів

Публікації

Завідувач —
Пічик Катерина Валеріївна 
кандидат економічних наук, доцент
корпус 6, кімната 308,
(044) 425 77 87
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Методист –
Гурова Наталія Володимирівна

корпус 6, кімната 309,
(044) 425 77 87

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,ua

Основним структурним підрозділом, що забезпечує організацію підготовки фахівців за напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг”, є кафедра маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.

Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.

Кафедра маркетингу та управління бізнесом сприяє максимальній реалізації стратегії НаУКМА — трансформації навчально-наукового вищого навчального закладу в науково-навчальний. Значну увагу кафедра приділяє саме науково-дослідній роботі, результати якої, завдяки проектно-орієнтованому підходу, відразу дістають широке практичне застосування.

На кафедрі формується наукова школа “Поведінка споживача”, яка підкріплюється маґістерською програмою. З 2007 року професорсько-викладацький склад кафедри розпочав діяльність, яка дозволить готувати фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Маґістр” зі спеціальністю “Економічна теорія” та спеціалізацією “Поведінка споживача”. В межах цієї спеціалізації викладачі кафедри підготували низку новітніх курсів маркетингового спрямування.

Згідно наукової теми кафедри — “Системний підхід до формування ефективної маркетингової стратегії організації” (011U005449) — триває публікація наукових статей, навчально-методичних посібників та участь у комунікативних заходах для оприлюднення та обговорення пропозицій щодо вдосконалення механізму управління організацією та напрацювання ефективніших управлінських рішень у сучасних умовах ринкового середовища.

В межах проекту кафедри — “Поведінка споживачів в системі управління розвитком організацій” — проходить науково-дослідна, науково-навчальна та науково-організаційна робота, видавнича діяльність.

Кафедра маркетингу та управління бізнесом — серед організаторів щорічної Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених “Теорія і практика підприємницької діяльності” (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського), на якій очолює секції “Вплив споживачів на діяльність організацій” та “Управління розвитком організацій в ринкових умовах”.

Кафедра орієнтована на розвиток відносин із зарубіжними вищими навчальними закладами та іншими організаціями з метою вивчення і використання міжнародного досвіду підготовки фахівців з маркетингу. Так, налагоджено зв’язки з Норвезькою школою управління (Осло), Національною асоціацією інженерів Індії (Нью-Делі), Естонською школою бізнесу (Таллінн), Латвійським інститутом менеджменту інформаційних систем (Рига), Гродненським державним університетом ім. Янки Купали (Білорусь), Економічним університетом Варни (Болгарія), Університетом економіки в Братиславі (Словацька республіка).

 

© 2012-2017 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна