Повідомлення
Освітньо-наукова програма «Менеджмент в охороні здоров'я»
- Деталі
- Категорія: Спеціальність 073 Менеджмент
Кваліфікація магістр з менеджменту в охороні здоров'я / Master in Health care Management |
|
Тип диплома та обсяг програми |
Одиничний ступінь, 120 кредитів ЄКТС. Термін освоєння програми 1 рік 10 місяців для денної форми навчання |
Навчальний заклад |
Національний університет «Києво-Могилянська академія» |
Акредитуюча організація |
Міністерство освіти та науки України |
Період акредитації |
Акредитовано у 2017 році |
Рівень програми |
|
А. |
Мета освітньої програми |
||
|
Фундаментальна програма для випускників бакалаврських програм. Дає можливість випускникам бути всебічно підготовленими для початку кар'єри в приватному, недержавному чи урядовому секторі охорони здоров’я. Мета програми – підготовка кадрів, спроможних стати до управління та трансформацію системи громадського здоров’я та охорони здоров’я, а також організацій охорони здоров’я. Місія програми - підготовка молодого спеціаліста на перетині галузей менеджменту, охорони здоров'я та економіки, готового успішно розпочати кар'єру в одній з цих галузей у медичних закладах, міжнародних проектах, недержавних організаціях чи урядових структурах галузі охорони здоров'я. Магістерська програма є стаціонарною програмою тривалістю два роки. Вона передбачає опанування студентом дисциплін з п'яти компонентів: охорона здоров'я, менеджмент, економіка, система охорони здоров'я, професіоналізм, а також підготовку магістерської тези. |
||
|
|||
В. |
Характеристика програми |
||
|
Предметна область |
Структура програми передбачає ядро обов'язкових знань, які формують підготовленого фахівця базового рівня на перетині трьох спеціалізацій – менеджмент, економіка та охорона здоров'я. Програма надає великі можливості для поглиблення знань у напрямках зацікавленості студента (у вигляді вибіркових курсів). |
|
|
Основне спрямування програми спеціальності 073 «Менеджмент» |
Програма передбачає високу інтенсивність навчання та занурення студента у навчальний процес. Вона вимагає від студента вміння визначати власну стратегію навчання, працювати в умовах невизначеності, виявляти ініціативу у процесі власного навчання. Метою програми є підготовка випускника, не лише озброєного необхідними галузевими знаннями, але й готового до роботи в турбулентних умовах перетворень у системі охорони здоров’я. |
|
|
Орієнтація програми |
Орієнтацією програми є прикладна та дослідницька діяльність. |
|
|
Особливості та відмінності |
До участі у програмі залучені випускники бакалаврських програм будь-якої спеціалізації, які мають чітку мотивацію до роботи в галузі охорони здоров’я та мають необхідні якості для виконання навчальної програми. Особливостями програми є поєднання української та англійської мов викладання, а також те, що на програмі викладають як штатні викладачі Школи охорони здоров’я, так і зовнішні спеціалісти, які працюють у галузі. |
|
|
|||
С. |
здатність до Працевлаштування та подальшого навчання |
||
|
Здатність до працевлаштування |
Основними місцями роботи молодих професіоналів є медичні заклади, міжнародні проекти, недержавні організації чи урядові структури галузі охорони здоров'я, зокрема, основними посадами та організаціями є такі:
|
|
|
Падальше навчання |
Випускники магістерської програми з менеджменту в охороні здоров’я можуть продовжити своє навчання на докторських програмах як в Україні, так і за її межами. |
|
|
|||
D |
методика викладання |
||
|
Підходи до викладання та навчання |
Магістерська програма була розроблена за підтримки Маастрихтського університету, де основною методикою навчання є проблемно-орієнтоване навчання, що також має місце і на магістерській програмі Школи охорони здоров’я. Окрім цього, використовуються лекції, семінари, а також студетоцентровані методики навчання (кейси, робота над проектом, рольові ігри, тощо), як й самонавчання, навчання в групах. |
|
|
Система оцінювання |
Викладачі магістерської програми використовують різні методи оцінювання: есе, індивідуальні та групові презентації, проектну роботу, й рідко – усні та письмові екзамени. Перевірка та оцінювання знань студентів у НаУКМА здійснюється за рейтинговою (стобальною) системою. Результати складання екзаменів і диференційованих заліків оцінюються паралельно за національною шкалою та шкалою ЄКТС. |
|
|
|||
Е. |
Програмні компетентності |
||
|
Загальні |
|
|
|
Фахові |
|
|
|
|||
F |
Програмні результати навчання |
||
|
Випускник демонструє спроможність:
|