Психологічна допомога

Головна

Задача консультанта - допомогти клієнтові виявити своє істинне "Я"

і знайти в собі мужність стати цим "Я"

Р.Мей

Вітаємо!

Якщо Ви маєте проблему, з якою важко впоратися наодинці, Вам потрібна підтримка і розуміння — звертайтеся, будемо раді допомогти Вам!

 

Коли людина приходить по допомогу до психолога, це означає, що є потреба звернутися до себе внутрішньої, подивитись збоку на те, що відбувається, зрозуміти, проаналізувати можливі альтернативи. Таким чином у процесі консультативного діалогу людина відновлює внутрішній порядок через особливий досвід самопізнання. Про консультанта є сенс думати лише як про "дзвін", що пробудив до роботи.

 

Основне завдання практичного психолога: психологічна підтримка та супровід студентів під час їх професійного становлення. Досягнення цього забезпечує індивідуальний підхід.

 

Концептуально практичний психолог НаУКМА у своєї роботі дотримується гуманістичних принципів клієнт-орієнтованого консультування К. Роджерса, що передбачають безумовне позитивне прийняття, емпатичне розуміння клієнта консультантом, сприяння розвитку його особистості.

 

Психологічна допомога студентам, які звертаються із запитом здійснюється у вигляді: індивідуального консультування студентів, індивідуального консультування батьків студентів, проведення тренінгів, психотерапевтичних груп.

 

Тематика індивідуальних консультацій зазвичай стосується широкого спектру студентського життя:

- навчального процесу (питання організації власної навчальної діяльності, розподілу часу, прокрастинації, невпевненості у собі на семінарах, страхів складання екзаменаційної сесії, адаптації до навчання та нового колективу);

- проблемних міжособистісних взаємин, особливостей міжособистісної комунікації (питання конфліктних відносин з батьками, з однолітками у студентському колективі, з сусідами по кімнаті);

- стосунки з коханою людиною (самотність, розставання, як будувати стосунки; виступає центральною проблемою юнацького віку: пошук об’єкту кохання, будування та підтримування з ним близьких взаємин, розвиток інтимності на противагу ізоляції за Е. Еріксоном);

- запити, пов’язані зі станом здоров’я, незадоволенням своїм психологічним станом;

- запити, пов’язані з якостями власної особистості, характером, екзистенційними смислами.

- питання профорієнтації.

 

Самими актуальними темами консультувань залишаються: стосунки, навчальний процес, взаємини з батьками.

 

АКТУАЛЬНЕ

ЗАПИСАТИСЬ ДО ПСИХОЛОГА

Не залишайте турботу про себе на потім

 

Якщо карантин, самоізоляція, нові інструменти для навчання, дедлайни, недосяжність звичних ресурсів для навчання, обмеження свободи пересування, зниження вашої нормальної соціальної взаємодії - все разом чи окремо - посилює ваш стрес, Ви завжди можете записатись до психолога НаУКМА: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , також для вас доступна підтримка від Центру психосоціальної реабілітації НаУКМА, зокрема психотерапія онлайн.

 

corona seta

Практичний психолог вищої категорії

psychologist

Практичний психолог вищої категорії Національного Університету «Києво-Могилянська академія»;

кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри «Школа соціальної роботи імені Володимира Полтавця».

Курси: «Базові навички спілкування», «Групова робота»,

авторський курс: «Соціальна робота в сфері психічного здоров’я».

 

Вищу освіту здобула у Національному Університеті «Києво-Могилянська академія» 2000 р. спеціальність «соціальна робота» (8.04.02.2); кваліфікація - магістр соціальної роботи; 2005 р. спеціальність «Практична психологія» сертифікатна програма (432год.); кваліфікація – психолог-консультант.

Є автором та співавтором декількох наукових статей, навчально-методичних посібників.

 

Підвищення кваліфікації:

Навчання на клінічного супервізора (фахівці Берлінського центру допомоги жертвам тортур «Вижити», 2016-2018); Участь у науковому дослідженні Інституту Дж. Хопкінса США, НаУКМА в якості психотерапевта з застосування психотерапевтичної методики СЕТА (2016-2018); навчання когнітивно-біхевіористській психотерапевтичній методиці CETA (фахівці з Інституту Дж. Хопкінса США, 2016); Тренінг по роботі з травмою (фахівці з Ізраїлю, 2014); Тренінг по роботі з травмою: Embodiment підхід (фахівець O. Вільвовська, Iнститут соціальної і політичної психології, 2014); Тренінг по роботі з травмою (фахівці з Польщі, Інститут психології ім. Костюка, 2014); пропедевтика психіатрії (Українська Асоціація психотерапевтів; Школа розвитку психотерапії, п-н. лікарня ім. Павлова, 2013-2014); Курси підвищення кваліфікації: психологія (Інститут менеджменту освіти при АПН України, 2014); Психотерапевтичне навчання в напрямку клієнт-центрованої терапії (Українська Асоціація психотерапевтів, з 2012- донині); Intensive Workshop “Women’s Leadership Development” (Mashav- Center for International Cooperation, Haifa, Israel, 2004); участь в розвитку діяльності Клубного Будинку, унікального прикладу громадської психіатрії в Україні (1999-2000).

 

Особиста психоаналітична терапія (200 год.)

Групова клієнт-центрована терапія (170 год.)

Досвід проведення індивідуального консультування та групової роботи з 1998 р.

 

Центр психосоціальної реабілітації НаУКМА

https://www.facebook.com/kmarehab

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

067 109 5831

 

Психологічні вебінари для Могилянців

 

 

© 2012-2020 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна