Коронавірус - Новини та інформація для спільноти

Остання інформація

 

ОГОЛОШЕННЯ!
Шановні студенти, нагадуємо що запис на вибіркові дисципліни відбувається згідно з графіком навчального процесу. Свої ІНДИВІДУАЛЬНІ ПЛАНИ необхідно сформувати в СИСТЕМІ АВТОМАТИЧНОГО ЗАПИСУ до 31.03.2020 та занести два роздрукованих примірника до деканату до 06.04.2020.

 

Проведення заходів

За рекомендаціями ВООЗ та МОЗ, дотримання дистанції при спілкуванні є достатньо ефективним способом стримування розповсюдження будь-якого вірусного захворювання. Безпечною дистанцією вважається відстань 2 метри. Відповідно, події, які збирають великі групи людей (понад 50 осіб), можуть сприяти поширенню вірусу. Саме з таких міркувань введено обмеження на проведення великих подій з 10/03/2020 р. Наказом №99.

 

Ситуація з вірусом, яка посилюється кризовими явищами у світовій економіці, викликає занепокоєння у викладачів, співробітників і студентів. Якщо ми з вами можемо зменшити навантаження, пов’язане з плануванням і проведенням великих подій, це може допомогти нам сфокусуватися на тому, щоб відслідковувати та управляти ситуацією, пов’язаною з можливим поширенням вірусу серед спільноти Могилянки

 

Самоізоляція

Згідно рекомендацій МОЗ, ВООЗ та Центрів з контролю та профілактики захворювань США, Національної служби охорони здоров’я Великої Британії, особам, що прибувають з Китаю, Південної Кореї, Ірану та Італії (країни з високим ступенем ризику), включно у випадку проїзду цих країн транзитом, рекомендовано самоізолюватися на 14 днів. Теж саме стосується осіб, які, на їхню думку, мають всі підстави вважати, що під час подорожі до країн, де зафіксована велика кількість випадків захворювання на коронавірус, могли знаходитися на небезпечній відстані від хворого на коронавірус.

 

Тому, з огляду на те, що понад 300 студентів НаУКМА відвідували країни Європи під час тижня самостійної роботи, а також з огляду на активну міжнародну мобільність викладачів і співробітників університету, в Могилянці введено політику самоізоляції. Вона передбачає, що особи, зазначені в абзаці вище, перебуватимуть на самоізоляції протягом 14 днів перед тим, як відвідати університет. Ми також очікуємо, що будь-які зовнішні відвідувачі, які відповідають вищезазначеним критеріям, дотримаються рекомендації 14-денної самоізоляції перед від відвідуванням НаУКМА.

 

Міжнародні відрядження

З огляду на епідеміологічну ситуацію в світі, рішення щодо всіх робочих (навчальних та наукових) поїздок викладачів, студентів і співробітників у країни, в яких на день прийняття такого рішення, зафіксовано понад 100 випадків захворювань на коронавірус, приймається виконувачем обов’язки президента НаУКМА за рекомендацією Керівника відділу міжнародного співробітництва. Призупинене й прийняття рішень щодо весняної міжнародної академічної мобільності. Робочі поїздки до Китаю, Південної Кореї, Ірану та Італії заборонені.

 

Ми свідомі того, що жодним чином не маємо права обмежувати особисті подорожі наших студентів, викладачів і співробітників, але просимо вас відповідально поставитися до таких рішень, адже вони можуть мати вплив на безпеку та здоров’я достатньо великої могилянської спільноти. При плануванні своїх особистих подорожей перевіряйте рекомендації Міністерства закордонних справ України та Міністерства охорони здоров’я України.

 

Збір даних

Для належного управління ситуацією та поінформованого прийняття рішень, ми просимо викладачів і співробітників повідомляти про захворювання із симптомами ГРВІ (температура, кашель, утруднене дихання) своїх керівників та лікаря НаУКМА, а у випадку студентів - спеціаліста деканату, декана, заступника декана, декана студентів і лікаря НаУКМА. Якщо у вас діагностовано коронавірус, про це має бути терміново повідомлений електронною поштою лікар НаУКМА Калінічев Олександр Вадимович.

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Відповіді на часті запитання

1.   Вхід на платформу DistEdu здійснюється за посиланням

https://distedu.ukma.edu.ua/ з використанням облікового запису корпоративної пошти. Логін - ваша адреса корпоративної пошти. Пароль той самий, що і до корпоративної пошти.

 

Якщо ви не пам’ятаєте свій пароль, для його відновлення надішліть запит Олександру Слобусю на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. зі своєї приватної поштової скриньки.

 

Якщо у вас досі немає корпоративної пошти, надішліть запит Олександру Слобусю Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , зазначивши ваше ім’я та прізвище українською мовою, транслітерацію латиницею, Вашу посаду, кафедру та факультет. Корпоративну скриньку можуть відкрити як штатні викладачі, так і ті, хто працює за сумісництвом.

 

2.   На головній сторінці DistEdu Ви знайдете декілька важливих інструкцій, які допоможуть:

  • створити або знайти свій курс
  • додати матеріали
  • налаштувати реєстрацію студентів
  • розробити та налаштувати тест

 

Інструкції постійно оновлюються та поповнюються враховуючи Ваші запити.

 

3.   Платформа має потужний функціонал. Для підтримки учбового процесу рекомендуємо використовувати наступні опції:

  • Лекції - можливо додавати лекційні матеріали в будь-якому форматі (текстовий, презентації, pdf, тощо)
  • Семінари/практичні заняття – є можливість налаштувати обмін завданнями та виконаними роботами між студентами та викладачем. Створення різноманітних тестів.
  • Вести журналі обліку (оцінок)
  • Підтримувати спілкування зі студентами та студентів між собою через Форуми, чати

 

4.   При виникненні питань/проблем прохання звертатися до служби підтримки Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , +380 (50) 415 26 69.  Відповіді будуть надані впродовж 24 годин з моменту запиту. У термінових випадках можете використовувати телефон вказаний на головній сторінці платформи.

 

5.   Найближчим часом планується проведення он-лайн сесій щодо використання платформи. Дати будуть повідомлені окремо.

 

Бібліотека працює лише на видачу і на повернення книг (абонемент). Охорона першого містечка пропускатиме студентів до бібліотеки. Повернути книги ви можете в час роботи бібліотеки та в позаробочий час через скриньку повернення книжок, яка встановлені біля банкомату у холі першого корпусу.

 

Пеня протягом дії карантину нараховуватись не буде. Подовжити терміни користування можна всіма доступними способами: телефон, чат, фб, електронна пошта. Книги можна буде взяти на весь термін карантину.

 

Усі контакти бібліотеки можна знайти на сайті.

 

Відділ міжнародного співробітництва НаУКМА рекомендує:

  • Зберігати спокій!
  • Прийняти з родиною рішення про те, чи залишатися в країні перебування, чи повертатися в Україну.

Якщо обрано рішення залишатися, необхідно:

  • зареєструватися в консулатах України в країні перебування та в системі МЗС «Друг»
  • слідувати рекомендаціям МЗС України та консульських служб нашої держави
  • ретельно дотримуватися застережених заходів, встановлених місцевою владою країни перебування

Якщо обирано варіант виїзду до України (до 16 березня включно), необхідно:

  • перевірити можливість виїхати з країни перебування на сторінці МЗС України, зокрема - перевірити наявність квитків
  • повідомити приймаючий університет
  • повідомити адміністрацію гуртожитка, власника квартири, банк, міграціну службу тощо
  • повідомити НаУКМА - Тетяну Шишкіну, ‪ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (студенти)‬ та Ларису Човнюк, ‪ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ‬ (викладачі і студенти).

За необхідності додаткових консультацій чи допомоги від університету, просимо звертатися до Лариси Човнюк, начальника відділу міжнародного співробітництва НаУКМА, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , +38 050 446 52 94

Ми рекомендуємо використовувати один з двох найпопулярніших сервісів - MSTeams, який є частиною корпоративного пакету Office365 для студентів, викладачів і співробітників НаУКМА, а також Zoom. Обидва інтегруються з університетською платформою дистанційного навчання DistEdu.

У кожного з сервісів є свої плюси і мінуси.

В них розібрався викладач факультету інформатики НаУКМА Трохим Бабич і склав для викладачів інструкцію з підключення цих сервісів до вашого курсу на DistEdu.

Пам`ятка

оперативних дій при виявленні або підозрі на інфекцію COVID-19 у студентів та працівників НаУКМА  

Детальніше...

Дочірні категорії

© 2012-2020 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense