Щодо недопущення завдання шкоди інтересам держави у сфері інформаційної безпеки.

 

У відповідності до листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-669 від 8.12.2017, в Національному університеті «Киємо-Могилянська академія» буде обмежено доступ до доменних зон «.ru» та «.ру».

Окрім того, нагадуємо про неможливість використання в службових цілях російських поштових сервісів «Mail.ru», «Яндекс», «Rambler» тощо.


 Підтримка веб-сайту   НаУКМА 

Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

Корпоративне середовище Офіс 365

Шановні могилянці,

 

Корпоративна пошта – це невід’ємна частина корпоративної культури кожної сучасної організації, кожного університету. Наявність корпоративної пошти – ознака приналежності до могилянської спільноти та ідентифікатор могилянця для зовнішнього світу.

 

Корпоративне середовище Офіс 365 дасть можливість Вам бути в курсі всіх новин і подій (дізнатися про оголошення, новини, конкурси, тренінги, зустрічі та інше), швидко сконтактувати з колегою або студентом та вирішити питання, обмінятися файлами та організувати зустріч та багато іншого.

 

 

 

Наприкінці 2017 року ректорат НаУКМА схвалив рішення щодообов’язкового функціонування корпоративної електронної пошти університету (домен @ukma.edu.ua) в середовищі Microsoft Office 365 для процесів документообігу та комунікації викладачів, співробітників та студентів НаУКМА. Рішення підкріплено наказом No 589 від 29.12.2017 р.

 

Чому рішення потрібно було ввести наказом? Впродовж останніх 3 - х років "м'якого" і повільного впровадження Офісу 365 у комунікативну практику НаУКМА все ще залишається істотна кількість викладачів, які з різних причин не хочуть користуватись корпоративною поштою.

 

Серед цих причин основними є такі:

 

1) нащо мені додатковий імейл?

2) я не хочу перевіряти ще одну скриньку;

3) я не хочу напружуватись і опановувати новий інтерфейс;

4) яка взагалі різниця, з якої адреси я відправляю пошту.

 

Чому сучасний університет не може обійтися без універсальних рішень, подібних до Офіс - 365 (йдеться саме про універсальне комунікаційне рішення, а не лише, власне, пошту).

 

1) відсутність в університеті подібних рішень - це поганий сигнал назовні: для партнерів, донорів, абітурієнтів тощо.

2) відсутність таких рішень позбавляє адміністрацію сучасних засобів управління та збільшує час на встановлення і підтримання комунікацій;

3) використання викладачами у своїй професійній діяльності пошти, афілійованої з університетом, опосередковано "рекламує" університет, збільшує його присутність в інформаційному полі, підвищує його статус;

4) наявність корпоративної пошти потрібне / бажане для реєстрації в різних наукових соціальних мережах та створення дослідницьких ідентифікаторів (Google Scholar, ORCID , Research Gate, SSRN тощо);

5) листування з професійних питань з особистої скриньки для закордонних колег буде дещо дивним, а в окремих випадках може насторожити і потребуватиме додаткового підтвердження афіліації з університетом;

6) контакти викладачів розміщуються на сайті НаУКМА, корпоративний стандарт, а не приватні скриньки – це обов’язково.

7) Офіс 365 усуває потребу у пошуку, запам'ятовуванні, накопиченні адрес колег (президенту чи будь - кому з колег не потрібно з'ясовувати, яка адреса у того чи іншого працівника, аби написати йому листа чи запросити на подію);

8) дозволяє використовувати сучасні інтерактивні методи в навчальному процесі, давати доступ до матеріалів курсу обмеженому (необмеженому) колу студентів, вести електронний журнал навчальних занять, з яким може ознайомитись кожен студент з групи;

9) радикально спрощує встановлення контакту зі студентами, дає можливість проводити віртуальні обговорення, давати завдання для групової чи індивідуальної роботи та перевіряти їх виконання;

10) дає доступ до всіх документів, які потрібні у роботі (накази, положення, інструкції, шаблони тощо);

11) дозволяє "оберігати" особисту поштову скриньку від листів широкого кола осіб, що залучені в навчальний процес, та відмежувати робочий простір від особистого;

12) дає можливість самостійно створювати розсилки (кафедра, науковий центр, навчальна група, курс тощо);

13) дозволяє ефективніше планувати час через використання спільних календарів, створювати спільні події (приміром, "нарада", "засідання кафедри" , "свято") автоматично нагадувати про них учасникам, запрошувати гостей.

14) доручати колегам певні завдання та контролювати їх виконання в автоматизованому режимі;

15) зберігати всі документи, навчальні матеріали тощо у хмарі (OneDrive), що гарантує їх збереження та доступ до них з будь - якого комп'ютера (в тому числі і того, що знаходиться в аудиторії);

16) організовувати спільну роботу над проектами;

17) в усіх європейських та американських університетах є аналогічна політика і Ви не знайдете жодного професора, який би не користувався корпоративним імейлом; як правило корпоративний профіль є "перепусткою" до всіх електронних викладацьких та студентських сервісів в університеті.

 

Наведений перелік не є вичерпним, Офіс 365 дає значно більше можливостей. Звичайно, аби їх використати потрібні певні зусилля (для використання лише пошти вони супер мінімальні).

 

 

 

ІОЦ НаУКМА пропонує тренінги для всіх користувачів О365, які складаються з таких тематичних блоків:

 

Базовий рівень

 

1 Використання базових сервісів О365  - ЩОСЕРЕДИ о 15-00, 8 к. – ауд.6

 Запис -https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Q_7LuAzJ6kuErr5dbYpfUgII-b5V9VZCl0bmKKFA_vJUNTNKNDFLUUZVUUFQTE1BMEtRTEE3S1g2VC4u

 

В програмі базового тренінгу:

  • Поштовий клієнт (налаштування, календар, планування завдань, керування списками контактів);
  • Керування хмарним сховищем One Drive, спільна робота з файлами;
  • Створення груп, корпоративні правила їх використання.

 

Просунутий рівень  (за записом)

 

2.Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки (для використання у навчальному процесі)

  • MS Forms - опитування, тестування, імпорт та обробка результатів;
  • One Note - особистий та групи, One Note для класу, переваги у використанні у навчальному процесі;
  • MS Teams - об`єднання в одному просторі усіх сервісів, можливості надавати завдання, отримувати відповіді, обробка результатів та журнал оцінювання.

 

3.Надбудови над базовими сервісами та інші застосунки  - для співробітників  (за заявками на формування групи)

  • Спільні поштові скриньки, відмінності та переваги. Корпоративні та особисті списки розсилки, принципи використання та правила користування;
  • Планування подій у особистому календарі та календарі групи.
  • MS Planner, MS Teams - переваги у плануванні співпраці.

 

4. Розширене використання сервісів О365  (за заявками на формування групи)

  • Сайти (Sharepoint) - створювати просто.
  • Delve - відображення та керування інформацією, якою Ви ділилися з іншими.
  • Sway - пакет для онлайн презентацій, відмінності від класичного PowerPoint, переваги та обмеження у використанні.
  • Yammer - корпоративна мережа.

  

Запис: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Q_7LuAzJ6kuErr5dbYpfUgII-b5V9VZCl0bmKKFA_vJUOVVMSzNDVkhCMUszTURYRVlPQ1NCSkpUQy4u

 

Всі тренінги проводяться у тренінговому центрі для співробітників (8 корп., ауд. 6).

 

Записатися на тренінг можна

  • онлайн
  • Або за внутр.телефоном 144, Олександр Слобусь
  • Або за е-поштою slobus@ukma.edu.ua

 

Можливі індивідуальні консультації за вказаними контактами.

 

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна