Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Стипендійний фонд ім. Ігоря Ткаченка

Дата публікації: 06.09.2011, 13:45

Оголошується конкурс на здобуття студентських стипендій ім. Ігоря Ткаченка – одного із засновників сучасної PR- та рекламної галузей в Україні: на 2011-2012 н.р.

Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Стипендійний фонд ім. Ігоря Ткаченка

Оголошується конкурс
на здобуття студентських стипендій ім. Ігоря Ткаченка –
одного із засновників сучасної PR- та рекламної галузей в Україні: на 2011-2012 н.р.

Умови участі у конкурсі максимально спрощені!

Умови участі на здобуття стипендії в галузі PR:
• студенти маґістерської програми НаУКМА  «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студенти бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;
• написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:
1) "Креативні підходи до позиціонування та формування іміджу магістерської програми НаУКМА «Менеджмент зв’язків з громадськістю».
2) "Особливості соціально-комунікаційних зусиль НаУКМА в умовах громадського протистояння сучасним спробам адміністративного реформування вищої освіти в Україні".
3) "Просування Конкурсу ім. Ігоря Ткаченка серед студентів НаУКМА".

Умови участі на здобуття стипендії в галузі соціології:
• студенти маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;
• написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:
1)  аналітична робота за результатами обробки масиву даних*, наданого компанією TNS в Україні;
1) теоретична робота на будь-яку тему, обрану студентами самостійно.

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців:

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 30 вересня 2011 р. включно. У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка».

Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних* компанії TNS, повинні написати запит на отримання масиву даних на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше 15 вересня 2011 р. Після отримання запиту компанія протягом 3-х робочих днів надає для обробки масив даних форматі SPSS.

Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS у першій половині жовтня 2011 р. Компанія TNS сприятиме подальшому опублікуванню найкращих аналітичних робіт у ЗМІ.
До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду. 

Засновники Стипендійного фонду ім. І. Ткаченка:
компанія "Євроіндекс", Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».
З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.  

Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS:
у Ольги Захарченко, тел. 201-10-78, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або Лесі Савченко, тел. 201-10-51, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

*Опис масиву даних, який пропонує компанія TNS
(дослідження MMI Ukraine проводиться 4 рази на рік,
масиви подаються за 2008 - 2010 рр.)

1. Демографічна інформація.

2. Психографічна інформація (судження та цінності).

3. Інформація про дозвілля і розпорядок дня:
 - подорожі по Україні та закордон
 - спорт
 - музика
 - відвідування закладів громадського харчування
 - проведення вільного часу
 - розпорядок дня (будні і вихідні): сон, їжа, навчання, робота, рух у
   транспорті та ін.
 - бюджет часу (медіа споживання (преса, ТВ, радіо, Інтернет), відвідування супермаркетів і т.д.).

4. Інформація щодо споживання товарів і послуг:
• продукти харчування:
- гарячі напої (кава, чай)
- прохолоджувальні напої
- кондитерські вироби (шоколад, цукерки)
- продукти швидкого харчування (сухарики, горішки, чіпси, жувальна гумка, шоколадні батончики, морозиво)
- молочні продукти (молоко, глазуровані сирки, йогурти, масло, маргарин)
- майонез, кетчуп, соуси, олія, приправи, спеції
- продукти швидкого приготування (супи, вермішель, пюре, сухі сніданки)
• фінансові послуги:
- банківські картки
- депозити
- грошові перекази
- страхові послуги
• інформація щодо автомобілів:
- наявність автомобілів
- автомобільна апаратура
- шини
- мастильні матеріали
- бензин, пальне, АЗС
• сучасні технології:
- мобільний зв’язок
- комп’ютери та Інтернет

© 2012-2022 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна