Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Міжнародний проект L'Oréal Brandstorm

Дата публікації: 05.10.2011, 18:15

L'Oréal Brandstorm заохочує студентів ВНЗ України співпрацювати у сфері моделювання шляхів та стратегій розвитку бренду

Міжнародний проект L'Oréal Brandstorm, який наразі святкує своє двадцятиріччя, пропонує змагання серед студентів різних країн світу за найліпшу стратегію щодо поширення на світовому ринку продукції L'Oréal.

Програма триває з 17.10.11 до 04.11.11 і передбачає собою аналіз ринку, визначення статусу виробника і споживчі потреби населення і праця над новим видом органічної косметики The Body Shop. Особливо це стосується студентів Києво-Могилянської Академії, оскільки саме могилянська команда «GLOSS» під керівництвом професорів з маркетингу у 2010 році виборола участь України у даному заході і завоювала почесне 2 місце завдяки високому рівню підготовленості та створених проектів.

Наразі L'Oréal Brandstorm нараховує близько 50 тисяч учасників в 45 країнах світу.

Цьогорічний проект відкриває багато перспектив перед учасниками багато можливих перспектив, серед яких можливість використання унікальних матеріалів, практичне застосування набутих теоретичних знань з маркетингу у сфері рекламування нової продукції, можливість презентації України на фіналі конкурсу в Парижі і отримання призів (1 місце - 10000 €), можливість стати співпрацівником компанії L'Oreal.

Умови участі в програмі:
1. Кураторство професором маркетингу команд-учасниць Академії. 2. Вимоги до гравців:
     • студенти 4-5-х курсів факультету маркетингу або загальноекономічних факультетів, але з маркетинговою спрямованістю;
     • вільне володіння англійською мовою.
3. Кількість учасників в одній команді – 3 особи.
4. Мінімальна кількість команд від одного Вищого навчального закладу – 6.
5. Дотримання календаря:
     • 17.10 - 04.11.2011 Презентації компанії L'Oréal, проведення «Pre-Case Study» Brandstorm
     • 17.10 - 04.11.2011 - Реєстрація команд
     • Січень 2012 - Університетський фінал
     • березень 2012 - Briefing Day (оприлюднення основного завдання «Case Study», робота з комунікаційним агентством)
     • квітень 2012 - фінал L'Oréal Україна
     • червень 2012 - міжнародний фінал

За детальнішою інформацією звертатися:

Ольга Беша
Менеджер з персоналу - Лореаль Україна
відповідальний менеджер L'Oréal Brandstorm в Україні
 
Horizon Park Business Center
4-v Mykoli Grinchenka Str.,
Tel.: +38-044-390-55-15
Fax: +38-044-390-55-16
Cell:  +38-096-820-24-01
Extension number: 200
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна