Архів новин 2004 - 2012

 

 

Штучний риф започатковує екологічний брендинг

Дата публікації: 09.10.2007, 12:44

Штучний риф започатковує екологічний брендинг. 5–7 жовтня у бухті Коктебеля в Криму
за участю НаУКМА закладено перший у світі штучний риф, виготовлений у формі логотипа компанії-спонсора

5–7 жовтня у бухті Коктебеля в Криму за участю представників НаУКМА відбулася знакова екологічна подія на пострадянському просторі – закладено перший у світі штучний риф, виготовлений у формі логотипа компанії-спонсора. Це відкриття безпрецедентного сполучення маркетингової та екологічної стратегій – нової галузі екологічного брендингу. Встановлений штучний риф створює умови для існування дрібних риб та крабів, колоній молюсків, губок і водоростей, необхідних для очищення забрудненої води Чорного моря.

Професійна екологічна і морська експертиза сертифікованих дайверів: старшого викладача кафедри екології Євгена Дикого та аспірантів кафедри екології В’ячеслава Марченка і Олександра Заклецького склала основу концепції екологічного брендингу шляхом створення штучних рифів. Далі вони цілком втілили цю концепцію як бізнес-проект: визначили місце і глибину встановлення рифів, отримали всі потрібні дозволи державних органів, опрацювали бюджет і логістику, спроектували, разом із будівельниками виготовили, а потім змонтували всі компоненти рифів за 900 метрів від берега на глибині 10 метрів. На етапі встановлення конструкцій до проекту долучилися волонтери (студенти-екологи Віталій Дедюх і Софія Кулінська) та п’ятнадцятеро професійних дайверів.

В урочистому закладанні останнього компонента штучного рифу взяли участь Президент НаУКМА Сергій Квіт, віце-президент з економіки та фінансів Людмила Дяченко, декан Києво-Могилянської Бізнес-Школи Павло Шеремета. Після того вони відвідали базу практики кафедри екології в Карадазькому заповіднику.

Цей проект унікальний: силами різних за фахом і покликанням організацій та осіб здійснено безпрецедентний внесок у розвиток пріоритетного напряму розвитку України – збереження та відновлення природних екосистем, передусім екосистеми Чорного моря. Непересічними наслідками проекту стануть:
• природне самоочищення морської води в Коктебельській затоці, оздоровлення прибережної екосистеми, зростання біорізноманіття та рівня продуктивності;
• вивчення сукцесійних процесів та самоочисної спроможності рифів під час літніх практик студентів кафедри екології НаУКМА протягом наступних десятиліть;
• розвиток регіонального руху корпоративного екологічного брендингу через побудову штучних рифів у місцях забруднення Чорного моря з перспективою залучення держав, розташованих на його узбережжі;
• штучні рифи набиратимуть дедалі більшої привабливості для підводного туризму та сприятимуть розвитку місцевої економіки.

У проекті взяли участь:
Міжнародний автохолдинг “Атлант-М”, ініціатор та корпоративний спонсор проекту;
• Національний університет “Києво-Могилянська академія”, науковий та координуючий партнер;
• дайвінгові центри “Атлантида” та “Білий грифон”, що забезпечили підводні роботи;
• Інтернет-розробник World Web Studio, що створив присвячений події інтерактивний веб-портал.

Dr. Наталія Шульга,
Виконавчий директор Українського наукового клубу,
учасниця події (написати листа)

В’ячеслав Марченко,
Інструктор з дайвінгу (написати листа)

© 2012-2022 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна