Новини

31 січня 2014 року Могилянка проводить Благодійний вечір «Свобода. Лідерство. Інновації. Творимо майбутнє разом»

Цим вечором університет розпочинає цілий ряд заходів, присвячених 400-літньому ювілею Києво-Могилянської академії, котрий будемо відзначати 2015 року.

 

Зокрема, у рамках благодійної кампанії до 400-ліття Києво-Могилянської академії і на підтримку подальшого розвитку університету планується реалізація багатьох проектів, проведення спеціальних подій та заходів.

Вже працює Наглядова Рада Благодійного вечора, його програма, сформовано пул інформаційних та організаційних спонсорів вечора.

Справжньою «родзинкою» вечора стануть виступ Почесного промовця Любомира Романківа та партнерський проект Любомири Бурлачук (КМБШ) і Національного камерного ансамблю “Київські солісти” (художній керівник і диригент - народний артист України Володимир Сіренко).

Під час Благодійного вечора буде проводитися тихий аукціон майстер-класів від почесного президента НаУКМА В’ячеслава Брюховецького, лідера партії "Удар" Віталія Кличка, лідера групи «Океан Ельзи» Святослава Вакарчука, художника Тіберія Сільваші, фотографа Ігоря Гайдая, дуету дизайнерів Каменська-Кононова, засновника і куратора проекту «Захоплюючий Київ» Арсенія Фінберга.

 

Спеціальні лоти від Києво-Могилянської бізнес школи [kmbs] навчання на короткострокових програмах управлінського розвитку:

 

Стратегічна ідею бізнесу [2 модулі, 5 днів]

Стратегічна ідея бізнесу – це розуміння логіки створення, настройки та розвитку бізнес-систем, понятійний ключ до роботи з бізнес-системами, реалізація логіки системного мислення в бізнесі. Програму розроблено для амбітних та відповідальних управлінців, які приймають рішення на рівні системи.

 

Перезавантаження для ТОП-ів. Нова система координат [1 модуль, 3 дні]

Це практичний курс для топ-менеджерів, які прагнуть провести upgrade власних знань в управлінні організаціями; розуміють, що все більша непередбачуваність майбутнього та швидкість змін вимагає перегляду підходів та методів, на які раніше спирались управлінці в своїй роботі; прагнуть самоідентифікації та шукають сенс в професійному та особистому житті.

 

Літня школа тотального маркетингу [1 модуль, 5 днів]

Це інтенсивний практичний курс для маркетологів, який дозволить по-новому глянути на власні продукти, клієнтів, існуючу систему маркетингу та знайти ідеї для справжнього прориву. А також - отримати емоційний заряд на реалізацію своїх найзухваліших мрій.


Всі кошти, отримані на аукціоні, будуть спрямовані на реалізацію проектів розвитку НаУКМА.

Запрошуємо долучитися до розбудови Могилянки!

Докладнішу інформацію можна прочитати на сторінці Благодійної кампанії.

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense