Новини

У циклі «Могилянські історії» - Андрій Логвін, гендиректор modnaKasta.ua

16 травня, 15:00, ауд. 4-100


«Е-commerce в Україні: проблеми та перспективи розвитку. Чи реальна ціль стати єдиним шопінг-клубом та найбільшим ритейлером в Україні?»

Відкрита зустріч могилянської спільноти з засновником та генеральним директором шопінг-клубу modnaKasta.ua, випускником kmbs (Executive MBA-5, 2004) п. Андрієм Логвіним.

Дізнайтесь, що відбувається на ринку е-commerce, почуйте відповіді на запитання, які Вас хвилюють.

 

Андрій Логвін з 2011 року є генеральним директором шопінг-клубу modnaKasta.ua.

Проект заснований в 2010 році, входить до десятки найбільших проектів електронної комерції України.

Проект є частиною міжнародного холдингу Naspers, який розвиває інтернет-проекти більш, ніж в 130 країнах світу. У 2012-му підірвав інтернет-простір та переконав, що українці вже готові купувати одяг і взуття в мережі. Свій перший бізнес (інтернет-провайдинг ) організував, коли був студентом третього курсу. Пізніше керував мобільним оператором CDMA Ukraine.

Увійшов до рейтингу успішних топ-менеджерів України у віці до 35 років «35 до 35».

 

За додатковою інформацією просимо звертатися до Наталі Шумкової, керівника напряму «Комунікації з випускниками НаУКМА», Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , (044) 463-7112

 

Могилянські історії - цикл зустрічей студентів з випускниками НаУКМА.

Завданнями проекту є налагодження зв’язків між випускниками та студентами НаУКМА різних випусків і поколінь, створення партнерської мережі; інформування студентів про тенденції розвитку галузі та бізнесів, в яких працюють випускники; поширення випускниками власного досвіду; допомога студентам НаУКМА в орієнтації на ринку праці та адаптації до його вимог.

Тривалість - 1,5 год: виступ гостя (30 хв.) – на професійну тематику; відповіді на запитання учасників зустрічі. «Відкритий» форматі події передбачає, що крім могилянської спільноти у зустрічі можуть взяти участь студенти інших ВНЗ, абітурієнти, представники широкої громадськості тощо (за попередньою реєстрацією). Попередня реєстрація учасників дозволяє: з'ясувати теми і питання, які цікавлять студентську аудиторію; обрати комфортне для проведення зустрічі приміщення (відповідно до кількості зареєстрованих осіб).

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense