Новини

Визначено переможців восьмого щорічного конкурсу на здобуття стипендій Іменного фонду Ігоря Ткаченка

 

17 жовтня 2014 р. в офісі компанії TNS в Україні відбувся фінал щорічного конкурсу на здобуття стипендій Іменного фонду Ігоря Ткаченка для студентів Національного університету «Києво-Могилянська академія».

 

Цьогоріч за першість змагалося п`ять студентів у галузі зв’язків з громадськістю і вісім – у галузі соціології. Кожен з претендентів презентував свою роботу перед членами журі. Спершу було заслухано презентації у сфері піару. Діана Шмир розповіла про ведення інформаційних війн у соціальних мережах. Христина Глаз проаналізувала тональність, якою ЗМІ висвітлюють хід Антитерористичної операції на Сході України. У роботі Ганни Леськів ішлося про те, наскільки ефективно комунікують органи державної влади України через мережу «Facebook» в умовах нинішньої кризи. Над подібною проблематикою працювала Юлія Заліщук, яка представила аналіз ефективності кризової комунікації силових відомств України через їхні веб-сайти. Софія Каневська у своєму есе досліджувала стратегії протидії російському інформаційному впливу.

 

Могилянські соціологи представили на конкурс такі роботи:

Тамара Береговська – «Демонстративне споживання в Україні»;

Пилип Бражко – «Споживання в Інтернеті та як на цьому заробити»;

Марія Горпинич – «Які фактори обумовлюють поведінку людей при виборі кави та кавових напоїв?»;

Олена Деребера – «Зміна споживацьких настроїв у період криз і їх вплив на поведінку споживачів»;

Анна Квасневська – «Зміна споживацьких настроїв у період криз в Україні»;

Марія Куделя – «Типологізація Інтернет-споживачів і фактори, які впливають на Інтернет-поведінку»;

Дарина Москаленко – «Типологізація взаємодії інтернет-користувачів відносно до українських соціально-політичних подій 2014 року»;

• Людмила Смоляр – «Типологізація інтернет-споживачів і фактори, які впливають на інтернет-поведінку».

 

Журі відзначило, що в цьому році боротьба була дуже напруженою. Усі подані роботи було виконано на гідному рівні, а їхні автори продемонстрували як фундаментальні знання свого фаху, так й оригінальні підходи до тем, а також пропонували оригінальні ідеї та варіанти вирішення порушених у роботах проблем. Склад учасників був одним із найсильніших за всю історію проведення конкурсу.

 

Переможцями конкурсу стали:

Ганна Леськів, студентка 1 року магістерської програми «Менеджмент зв’язків з громадськістю» – у галузі PR;

Людмила Смоляр, студентка 3 року бакалаврської програми «Соціологія» – в галузі соціології.

 

Журі також відзначило Христину Глаз (МП-1, піар) і Дарину Москаленко (соціологія-3).

Дівчата якісно підготували свої есе й зробили яскраві презентації, але до перемоги їм не вистачило зовсім трохи.

 

Спеціальними відзнаками конкурсна комісія нагородила кураторів, які здійснювали наукове керівництво студентськими роботами переможців, – доцента кафедри зв’язків з громадськістю, психології та педагогіки Вадима Наумова та доцента кафедри соціології Олександра Виноградова.

Окремо Голова журі та бізнес-директор компанії TNS в Україні Сергій Ткаченко відзначив факультет соціальних наук і соціальних технологій, на якому навчаються учасники конкурсу.

Декан факультету Світлана Оксамитна одержала подяку «За виховання талановитих студентів, які винаходять нестандартні рішення, генерують оригінальні ідеї і досягають наукових вершин у галузях соціології та зв’язків з громадськістю». Адже завдяки плідній співпраці між НаУКМА і TNS в Україні конкурс ім. Ігоря Ткаченка проходив уже восьмий рік поспіль, щоразу збираючи найталановитіших соціологів і піарників з-поміж студентів Академії.

«Ідея конкурсу полягає в тому, щоб виявити талановитих студентів. Не просто відмінників, не просто старанних студентів, які вміють використовувати те, що вони почули на лекціях, а саме – талановитих», – зауважив Голова журі Сергій Ткаченко.

 

Іменний фонд Ігоря Ткаченка заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року.

Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини.

Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Ольга та Валентина Ткаченко, Володимир Хливнюк, компанії Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, рекламна агенція «Марсмедіа».

З 2008 року провідним партнером Іменного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS в Україні, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко. TNS в Україні — це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень «на замовлення» — компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні.

З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.

TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень. TNS в Україні проводить як конкретні дослідження на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, TNS Online Track.

Компанія проводить дослідження у таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров’я та фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова й банківська діяльність, тощо.

 

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:

Лариса Сиволожська, керівник прес-центру НаУКМА +38 (044) 425-15-36 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ігор Бігун, менеджер зі зв’язків з громадськістю TNS в Україні +38 (044) 201-10-15 +38 063 724 45 21 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense