Абітурієнту

Випускники Школи соціальної роботи - 2013: три шляхи

Про свої професійні досягнення за рік після закінчення магістратури в Могилянці розповіли три випускниці Школи соціальної роботи ім. Володимира Полтавця Дарина Степанченко, Наталія Бондаренко та Станіслава Трухан. Дівчатам було запропоновано у вільній формі надати про себе таку інформацію: 

  1. Організація, де я працююю
  2. Посада, основні обов`язки
  3. Мотивація: чим мене приваблює моя професійна діяльність 
  4. Очікування, враження, оцінка ефективності отриманої освіти в професійній діяльності
  5. Щось від себе:)

 

Ось що з цього вийшло...

 

Дарина Степанченко: PR у благодійному фонді

 

1280855_4026262230578_1637227868_nНаприкінці 3 курсу, мені зателефонувала моя керівниця курсової роботи - чудова викладачка, відомий науковець і просто надзвичайна людина, - Романова Наталія Федорівна. Вона запропонувала підмінити її в одному відрядженні. Так я опинилась у Кишиневі, а за тиждень і у 2-річному міжнародному соціальному проекті «Консолідація неурядових організацій та місцевих органів влади в Молдові та Україні для сприяння соціальній інтеграції випускників закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування». Оце вперше я зрозуміла, що таке працювати із закордонними партнерами; як складно і водночас весело контактувати із різноманітними соціальними службами; що є справжній ДЕДЛАЙН і яка вона зарплата щомісяця.

 

За місяць мій тріп у соціальній сфері привів мене у Державний інститут сімейної та молодіжної політики. Саме тоді я вперше купила бланк трудової книжки. Працювала я там три роки. За цей час зі мною трапилось багато захоплюючих і цікавих речей: міжнародна конференція у Тбілісі на 5 днів, написання державної доповіді ВРУ, ПУ та Кабміну, круглі столи, багато аналітичної роботи і надзвичайно приємні та цінні знайомства.

За три роки у ДІСМП було безліч проектів. Я асистувала на тренінгах, організовувала конференції, проводила соціологічні дослідження, писала аналітичні звіти, вела професійний блог, навчилась оперувати WordPress та Joomla, вперше називала викладачів колегами. Разом із ними ми писали тренінги, посібники і статті. І який це був кайф, коли на захисті свого бакалаврського, та й магістерського диплому, у списку літератури я бачила своє власне прізвище. Одним словом, це був безцінний досвід, що дозволив мені зробити очевидний висновок: працювати у державній установі - це намагатися робити значущі речі за невеличку зарплатню.

 

10366045_821566464533326_8318254013531545117_nЗараз я працюю спеціалістом із зв’язків з громадськістю….І так, доречі, окрім мого меджору (основної дисципліни), я маю диплом про мій майнор (сертифікатна програма із зв’язків з громадськістю). Tож після випуску із бакалаврату я мала аж три дипломи: державний диплом за спеціальністю «Соціологія (соціальна робота)», «Диплом про опанування сертифікатної програми із зв’язків з громадськістю», а також почесний і вистражданий Диплом Могилянки. А ще, як і більшість випускників ШСР, я мала цілу купу різних сертифікатів про проходження тренінгів.

 

 

Але дипломи – це не головне. По закінченню Могилянки, я отримала те, що можу назвати своїм основним здобутком. Я отримала цінне і розгорнуте резюме: починаючи від fluent English та досвіду роботи, закінчуючи переліком публікацій і волонтерської роботи, що так цінується закордонними роботодавцями.

 

 

Отож, Школа соціальної роботи дає глибокі професійні знання, можливість отримати досвід роботи, вона дає безліч перспектив. І найголовніше, вона дала мені друзів, найближчих. І величезну мережу соціальних контактів, а це навіть дорожче за зарплатню. Світ соціальної роботи в Україні тісний та затишний, мені подобається там працювати. Людоньки, вступайте до ШСР, у нас круто!

 

 


 

Наталія Бондаренко: HR у банку

TWYEEA9UVIkОрганізація: Банк Unicredit

 

Посада: Бізнес партнер з персоналу. 

 

Займаюсь підбором персоналу на масові вакансії, заповненням вакансій, виконанням внутрішніх переведень співробітників (технічних та мотиваційних), релокацією співробітників з інших регіонів. Це організація співбесід, узгодження з усіма інстанціями. Вирішення питань з топ-менеджментом щодо їхнього персоналу: ріст, переведення, аналіз атмосфери серед співробітників, вирішення питань щодо матеріальної допомоги, підвищення зарплати, бонусів. Робота зі студентами, участь у конференціях, ярмарках вакансій, стажування, співробітництво з ВНЗ, укладання угод про практику. Координація корпоративного навчання співробітників англійської мови. Проведення тренінгів для новоприбулих співробітників. Складання різноманітних звітів із заповнення вакансій, з випробувального терміну тощо. Й купа всього іншого, що виникає по ходу роботи.

 

Матеріальної мотивації немає, був один тренінг підвищення кваліфікації, але малоефективний. Є особиста мотивація: бажання працювати в галузі HR, постійне спілкування з людьми. Кожного дня я приймаю якийсь виклик, вирішую цікаві задачі. Радість від того, что допомагаю людям знайти роботу. Дуже мотивує колектив, тому що моя колега дуже багато в мене вкладає й багато чому вчить. Хочеться на неї рівнятися, а це мотивує працювати.

 

Від себе можу додати, що Могилянка дуже багато дає: від базових знань до уміння правильно організувати роботу, вникнути швидко й самостійно, зачепитися. Але є недоліки, щоправда це стосується саме моєї роботи: завчені постулати в соц.роботі заважають в HR. Як роботодавець, я на випускників Могилянки дивлюсь з великою цікавістю.

Станіслава Трухан: просування інноваційних проектів та наукова діяльність

 

10407971_804713179540673_7249840463425485724_nПосада: Спеціаліст з моніторингу та просування інноваційних проектів.

 

 

 

Організації:

 

1. Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) 

 

 

2. Всеукраїнський благодійний фонд «Соціальна співпраця» (Благодійна ініціатива «Турбота&Підтримка»)  


 

Основні обов’язки:

  1. Проведення соціологічних досліджень.
  2. Аналіз ринку благодійності, пошук та впровадження інноваційних методик роботи.
  3. Співпраця зі спонсорами, укладання угод та моніторинг їх виконання.
  4. PR.

 

 

Інша діяльність:

 

Основні заохочення, по факту, базуються на тому, які фахівець ставить перед собою пріоритети та до чого дійсно прагне у професійній діяльності. От для мене, наприклад, основними пріоритетами є успішна фінансова складова (висока заробітна плата, можливість працювати в кількох установах), можливість займатися науковою діяльністю та будувати наукову кар’єру (написання дисертаційної роботи, наукових статей та книг, участь у конференціях та круглих столах присвячених актуальним суспільним питанням, проблемам) та робота в менеджменті (не безпосередньо робота з клієнтами, а управлінська сфера).

 

Відповідно до зазначених мною пріоритетів, можу впевнено сказати, що завдяки повній вищій освіті та співпраці з НаУКМА мої цілі успішно реалізовуються; я задоволена тим, яким чином розвивається моя кар’єра.

1512754_847963521882305_9216044565233345484_n

 

Можу також впевнено сказати, що освіта, отримана мною у ШСР НаУКМА є високої якості, з  поєднанням теоретичних та практичних методик. Завдяки останнім, я мала можливість набути певного професійного досвіду вже під час навчання. Я ознайомилася із різними сферами діяльності соціальних працівників та соціологів, їх перспективами та можливостями, проаналізувала ринок праці та попит на певний вид діяльності, побачила які групи клієнтів соціальної роботи та проблематика роботи мені є цікавими, а які ні. Це великий бонус ШСР – практична зайнятість студентів!

 

Зараз, працюючи, я усвідомлюю ще більше, що навички та знання здобуті у ШСР НаУКМА, в поєднанні з досвідом практичної діяльності – це джерело кар’єрного успіху, поваги колег та наставників.

 

Любі абітурієнти, вступайте до ШСР, якщо вам цікаво працювати з кризовими групами населення, допомагати змінювати світ на краще, сприяти у вирішенні соціальних проблем на різних рівнях, досліджувати їх. А якщо вам цікава робота у сфері якісних та кількісних досліджень, теоретичний та практичний аналіз даних та більш стабільна фінансова сторона роботи – то вступайте на соціологію:)

 

Панна Станіслава також повідомила, що охоче проконсультує абітурієнтів, розповість про навчання в Могилянці та порадить, де шукати себе в світі соціальної роботи! Пишіть до Станіслави на Facebook: https://www.facebook.com/stacy.trukhan

 

Професія Культуролог: що це і де я зможу працювати?

cultn

Коли ми вибираємо спеціальність в університеті нам лише 17. Мало хто в цьому віці знає чого хоче від життя, в якій індустрії хоче працювати. Тому часто ми прислуховуємось до думки батьків, старших друзів або обираємо щось цікаве для вивчення, не маючи уявлення, як потім застосуємо набуті знання чи де зможемо працювати з отриманим дипломом.

Більшість випускників-гуманітаріїв і студентів соціальних спеціальностей не мають конкретного уявлення про майбутнє місце роботи. Також не мають впевненості щодо практичних навичок і знань, здобутих в університеті. Часто десь на 4-му курсі ми питаємо себе, а що я реально можу робити? Не вмію програмувати, малювати картини чи складати бізнес-плани. Як мені переконати роботодавця, що я вмію думати, легко знаходжу вихід зі складних ситуацій, маю гарні аналітичні і організаційні навички?

Студенти-культурологи не є винятками. Ми пропонуємо вибір робочих місць випускникам з дипломом “Культуролог”.

 

Що вивчають культурологи?


Культура - це динамічний процес, а не статичне явище. Студенти культурологи вивчають як створюються окремі елементи кульри, як культура руйнується, як її можна трансформувати, яке місце займає відчуття самоіднетифікації в сучасній культурі і які зміни відуваються в культурі під впливом розвитку нових засобів комунікації, інформаційних технологій і глобалізації. Культурологи вивчають етапи становлення і розвитку світової і української культури, розвиток мистецтва, історію і теорію музейної справи, феномен масової культури, поп-культури і субкультур, їх роль і функції в сучасному світі і багато іншого…

 

Навички, які отримають студенти-культурологи протягом навчання


Протягом навчання за спеціальністю Культурологія, студенти НаУКМА засвоюють і вдосконалюють цінні навички, які можуть бути застосовані у різних кар’єрних сферах, зокрема:

  • розуміння сучасних культурних тенденцій;

  • критичне і креативне мислення;

  • аналітичне мислення, вміння інтерпретувати інформацію;

  • навички вирішення проблем в різних контектах;

  • розуміння процесів розвитку сучасного суспільства і окремих груп інтересів;

  • логічне мислення;

  • усна і письмова комунікація;

  • дослідницькі навички і робота з комп’ютером.

 

Де працюють культурологи?


Вивчення культурології дає змогу працювати у сферах, які потребують розуміння сучасних культурних і соціальних процесів. Культурологи працюють зокрема в медіа індустрії: журналістика, видавнича справа і редагування, реклама, зв’язки з громадськістю, соціальні дослідження, аналітика, критика та прогностика в адміністративних установах і ЗМІ. Культурологи стають фахівцями, медіаторами, кураторами і адміністраторами культурних, соціальних і політичних проектів. Часто працюють викладачами і дослідниками. Проводять науково-дослідну, аналітичну і консультаційну роботу в театрах, музеях, галереях, філармоніях, бібліотеках, студіях. Завдяки набутим навичкам і знанням випускники-культурологи можуть дуже легко переміщуватися між галузями: управління, освіта, позашкільне і неформальне навчання, дослідницька робота, мистецтво і дизайн, туризм, телефомунікації, громадський сектор (вивчення і аналіз соціокультурних проблем, робота в поліетнічних колективах) і бізнес.

 

 

 

Підготувала Ганна Гаврилів

 

Профорієнтація

 

 

Програми НаУКМА

"Найпрекрасніше заняття. Яскраві переживання, коли ти здогадуєшся чому це так, а не інакше, коли розв’язуєш складну задачу, яка просиділа в тебе в голові два тижні чи більше. Магія цифр і формул" - так пише про фізику Вадим Хоменко, магістр фізики НаУКМА випуску 2010 р. Захоплює? Тоді читай далі про програму НаУКМА з фізики!

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

 

 

лого кафедри фінансів

 "Крок за кроком могилянська програма з фінансів стає майстернею, де готують універсальних, ініціативних, європейського рівня фахівців, які не чекають вказівок, що і як робити, а натомість стають творцями власних проривів і нашого з вами майбутнього" - так вважає один з перших випускників та викладач кафедри фінансів НаУКМА Василь Жук. Аргументи й деталі - в підбірці інформації про програму

"Фінанси та кредит"

 

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

 

 Психологія - це область знань про внутрішній світ людини. Як казав Фройд, кожна нормальна людина насправді нормальна лише частково. Психологи завжди будуть потрібні суспільству, незважаючи на хибну популярну думку, що психотерапія - це для хворих та слабких. Психологія як наука завжди буде цікава людству, оскільки історично людина прагне відгадати загадку самої себе.

Детальніше...

 

 

 

 

 

est

Історія в НаУКМА - це не тільки дати і факти. Випускник-історик - це людина з універсальною освітою, якій здобуті фахові знання та вміння дозволяють розвинути кар`єру в будь-якій галузі. Спробуємо продемонструвати, як це працює.

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

 

money_magazine

"Часто абітурієнтів відлякує сама назва спеціальності. Вона сприймається як абсолютно не практична, не бізнесова і така, що надає дуже вузькі і низькооплачувані можливості для працевлаштування. Проте «на виході» ми маємо прямо протилежний результат" - розповідає завідувач кафедри економічної теорії Юрій Бажал. Що саме робить випускників могилянської програми "Економіка" (до 2015- "Економічна теорія") особливими у світі бізнесу?

 

Детальніше...

Професії та кар`єра

Факультет інформатики - що потім? Перспективи роботи в ІТ

 

 

Найчастіше після закінчення факультету інформатики випускники займають посаду програміста. Далі йдуть різноманітні інші посади в ІТ, такі як тестувальник, веб-дизайнер, верстальник, seo-спеціаліст, системний адміністратор, адміністратор баз даних, адміністратор сайту, працівник технічної підтримки та інші. Після того, як випускники набирають достатньо досвіду, вони можуть стати системними архітекторами, тімлідами, продакт-менеджерами та технічними директорами. Також випускники стають викладачами, науковцями, аналітиками. Деякі випускники працюють в сферах не пов'язаних з IT, найчастіше це творчість та управлінська робота.

 

Детальніше...

 

 

 

 

34219-NjQxYTJjYTNlZQ

Що таке філологія і з чим її їдять?

 

 

Сучасна людина ... Яка вона? Це людина, що вміє розуміти, міркувати й говорити. Це не вроджене. Цьому необхідно вчитися щодня, іноді протягом усього життя. Правильно висловлювати свої думки, красиво говорити, вміти розуміти один одного, розуміти культуру інших народів. Всьому цьому в школі нас вчать на уроках мови і літератури. Не має значення, яка це мова. Суть не в цьому. Якщо нам дійсно цікаві мова й література, ми, звісно, виберемо шлях філолога.

 

 

Детальніше...

 

 

 

YOECkV8kz28Де працюють культурологи?

 

Більшість випускників-гуманітаріїв і студентів соціальних спеціальностей не мають конкретного уявлення про майбутнє місце роботи. Також не мають впевненості щодо практичних навичок і знань здобутих в університеті. Часто десь на 4-му курсі ми питаємо себе, а що я реально можу робити? Не вмію програмувати, малювати картини чи складати бізнес-плани. Як мені переконати роботодавця, що я вмію думати, легко знаходжу вихід зі складних ситуацій, маю гарні аналітичні і організаційні навички?

 

Студенти-культурологи не є винятками. Ми пропонуємо вибір робочих місць випускникам з дипломом “Культуролог”.

 

Детальніше...

 

 

 

 

1622879_575730209179532_572381766_nВипускники Школи соціальної роботи - 2013: три шляхи

 

Про свої професійні досягнення за рік після закінчення магістратури в Могилянці розповіли три випускниці Школи соціальної роботи ім. Володимира Полтавця Дарина Степанченко, Наталія Бондаренко та Станіслава Трухан.

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кар`єра еколога

 

Як каже відомий захисник природи професор Девід Белламі: «Екологія як кар'єра? Ну, принаймні, ніколи не будете наодинці, бо де б ви не опинилися, ви завжди будете впливати на місцеву екосистему. Екологи оточені невичерпними можливостями - багато екосистем з великою кількістю проблем , які можуть вирішити тільки добре підготовлені в галузі екології люди". Як і інші професіонали, які працюють в мультидисциплінарних галузях, екологи доводять, що різноманітність – родзинка життя.

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

OxgVKnLxJg0

Історики, програмісти, економісти - загадки всіх професій

             


Опановуючи професію, студент поступово входить у професійну спільноту, набуває деякі звички, сленг і навіть бачення, характерні для більшості колег. Загальний культурний рівень, як і смак, - наслідок домашнього виховання, проте деякі риси характерні для професій.

 

 

 

 

Детальніше...

 

 

Корисні поради

 

 Загальні поради абітурієнтам

 

 

 

Справді корисна порада - це порада, перевірена досвідом. Студенти Могилянки мають, що порадити абітурієнтам.

 

 

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

Як працювати з системою пріоритетів

 

 

Навіть Міністерство освіти і науки не пояснювало краще, як вирішити другу за складністю після вибору спеціальності проблему абітурієнта - розставити пріоритети своїх заяв.

 

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

olesynЯк дізнатись, яка саме робота мені підходить?

 

“Never try, never know”

(Не cпробуєш - не дізнаєшся)

 

 

Детальніше...

 

 

 

 

 

 

 

 

lPCvjkOdkH4Як обрати "саме ту" спеціальність?

 

 

Правильний вибір спеціальності впливає на все подальше життя. Улюблена робота дарує людині усвідомлення своєї значущості, наповнює дні сенсом і корисною діяльністю. Ненависна робота - це безперервне катування і ярмо. Вона здатна перетворити життєрадісну особу в нещасного буркотуна і мізантропа, переповненого розчаруванням і жалем до себе. 

 

 Щоб уникнути подібної долі, спеціальність потрібно вибирати вдумливо й ретельно зважувати можливі варіанти. Є щасливі люди, які з дитинства знають свою майбутню професію, у яких пристрасне юнацьке захоплення або сімейні традиції стають справою життя, але більшість стикається з муками вибору й їх нерідко спіткають типові помилки абітурієнта.

 

Детальніше...

 

 

  

to successЗроби себе успішним!

 

 

Поради від могилянських випускників-соціологів

 

 

Детальніше...

 

Філологія

 

 

                 588208          Сучасна людина ... Яка вона? Це людина, що вміє розуміти, міркувати й говорити. Це не вроджене. Цьому необхідно вчитися щодня, іноді протягом усього життя. Правильно висловлювати свої думки, красиво говорити, вміти розуміти один одного, розуміти культуру інших народів. Всьому цьому в школі нас вчать на уроках мови і літератури. Не має значення, яка це мова. Суть не в цьому. Якщо нам дійсно цікаві мова й література, ми, звісно, виберемо шлях філолога.

 

Що таке філологія і з чим її їдять?

 

Філологія (від грец. «Любов до слова») - це сукупність наук, які вивчають культуру народу, виражену в мові та літературній творчості. Лінгвістика не завжди належить до філології: по-перше, вона не обов'язково досліджує тексти, по-друге, не завжди зачіпає культурологічну сторону питання. Для лінгвістики наближення до точних наук є більш характерним, ніж для інших дисциплін, які традиційно належать до філології.

 

34219-NjQxYTJjYTNlZQУ словнику Даля «філологія» - наука чи вивчення древніх, мертвих мов; вивчення живих мов: лінгвістика.

 

Як наука вона виникла в XVII - XVIII столітті, і тоді була дуже тісно пов'язана з давньою культурою: мовою, літературою, історією, філософією і мистецтвом. На сьогоднішній день філологія є комплексною гуманітарною наукою. Вона включає в себе таку важливу галузь знань, як культура мови, яка досягла високого рівня розвитку, адже жодна нація світу не може називатися "нацією" без рідної мови та культури відповідно. Так само філологія включає в себе такі самостійні науки, як мовознавство, літературознавство, етнографія, фольклористика.

 

Від правильної побудови речення залежить те, наскільки буде зрозуміла мова людини. Від дрібних неточностей, грубих помилок і незграбних фраз до формування мовних норм - все це на практиці і є головною суттю поняття "філологія".

 

Хто такі філологи й де їх шукати?

 

readingissexy3Філологи - це люди, які досконало володіють мовою, без порушень літературних та розмовних норм.

Де шукати: серед викладачів ВНЗ, вчителів мови в школах, серед літературних діячів й працівників радіо та телебачення.

Філологи - це діячі науки.

Де шукати: на лекціях в університетах та академіях, у видавництвах за комп'ютером, в бібліотеках.

 

Філологи - це творчі люди.

Де шукати: в літературних студіях, на лекціях, у видавництвах, на природі.

Філологи - це журналісти.

Де шукати: шукати марно, вони самі в пошуках!

 

А якщо серйозно, для філологів існує безліч можливостей застосувати свої знання на практиці.

Філологи цілком можуть займатися журналістикою: працювати як  у видавництві, так і на телебаченні.


Це успішні перекладачі. Що стосується іноземних мов ... тут завжди є можливість побувати в іншій країні на навчанні.


Письменники. З одного боку, складно назвати це професією, скоріше - покликанням. З іншого - ви можете бути професійним письменником і заробляти на цьому.


Критик. Якщо ви філолог, то ви знаєте, що критик - це не тільки той, хто критикує і критикує, тобто критикан. А критик - це цілком собі професія, яка до того ж вимагає і смаку, і дару слова, і обізнаності в предметі.

 

H8rw3xJCohs

 

Редактор. Редактор - це вже безпосередньо філологічна спеціальність, оскільки вона передбачає відточування тексту до досконалості.


Сценарист. Тут мова йде не про художній твір. Ми говоримо про сценарії для свят, заходів, передач і навіть кіно. Як написати сценарій, не маючи НІ частинки таланту? Можете почати з компаній - святкових агентств, а там вже як піде. Знову ж сценаристом може бути людина з будь-якою освітою, однак вважаємо, що серед філологів їх більше, оскільки у них природні нахили та освіта спрямовані саме в ту сторону.


Спічрайтер. Всі наші політики говорять часто гладко і ясно, заглядаючи періодично в папірець. Якщо ви будете спічрайтером, то, можливо, один з цих геніальних папірців створите ви.


Копірайтер. Пише статті й рекламні тексти, вигадує слогани та сюжети рекламних роликів. Цю роботу можна гармонійно поєднувати з наповненням та адмініструванням сайтів, але інколи роботодавці вимагають для такої роботи ще й базові навички з програмування.


Коректор. Перевіряє орфографію, пунктуацію, граматичні та мовні помилки (часто) в книгах, газетах, журналах.

 

 

Тож, ось перелік занять і професій для філолога. Звичайно, він не повний, тому що можливості філологів неосяжні. Поєднання знань з філології та з інших галузей дає безліч затребуваних на ринку праці кваліфікацій, тож все залежить від власника цього інтелектуального скарбу.

 

Читати ще: Могилянські філологи.10 причин вступати на бакалаврат філології в НаУКМА (а не деінде)

 

Переклад і адаптація Годзули О.В. Джерело

Історики, програмісти, економісти - загадки всіх професій

 Profession-Costumes                       Опановуючи професію, студент поступово входить у професійну спільноту, набуває деякі звички, сленг і навіть бачення, характерні для більшості колег. Загальний культурний рівень, як і смак, - наслідок домашнього виховання, проте деякі риси характерні для професій.

 

 

Студенти-гуманітарії відрізняються від прихильників точних наук поведінкою, зовнішнім виглядом, манерами. Спеціальність накладає не так зовнішній відбиток, скільки формує особливе світосприйняття.

 

 

158Філолог

Філологи, головним інструментом яких є слово, дуже уважні до зворотів як усної, так і письмової мови, часто колекціонують каламбури й нетерпимі до безграмотності. Як правило, їх відрізняє товариськість, контактність, гнучкість, хороша пам'ять і образне мислення, виражена педантичність та прискіпливість. Ті ж професійні риси притаманні і юристам, плюс велика практичність і значна емоційна стриманість.

 

 

 

 

Програміст

p20110406141129-programistПрограмісти - люди, зайняті опрацюванням не тільки комп'ютерних алгоритмів, а й власних, внутрішніх. Часто занурені в себе або ж у комп'ютер. Вони схильні і висловлювати думки довгими алгоритмами - послідовностями причин і наслідків: однозначна відповідь - не їхній метод. Манера одягатися - молодіжна «уніформа» унісекс - джинси, футболки, кросівки, худі. При цій невимогливості до зовнішнього вигляду і навіть житлових умов прискіпливі до якості техніки, відстежують новинки техніки і програм, звертають увагу на якість. Розмови здебільшого вузькоспеціальні.

 

 

image009Історик

 

Історики мають досконалий світогляд, оскільки встигають не лише вивчати предмет, але й мати цілком сучасний зовнішній вигляд, бути в курсі подій та влаштовувати особисте життя. Колективні заходи - поїздки на розкопки, відвідування виставок, музеїв та лекцій є чинником згуртування, тому факультет зазвичай дружний. Турпоходи, пісні біля багаття, дружні посиденьки - історики завжди залучені до взаємодії.

 

 


Економіст 

marketologЕкономістів та бухгалтерів розважливими вважають не даремно - розрахунки є їх спеціальністю. Однак спеціалізація економіки - це більше стратегія, а бухоблік - це розрахункові операції й паперово-електронний документообіг. Специфіка професії позначається на способі життя: пошуку економічної вигоди під час купівлі, формуванні заощаджень. Ці люди - прагматики, що позначається на виборі місця роботи, супутника життя тощо. Працездатні - робота копітка плюс нескінченне підвищення кваліфікації. Втім, встигають і створити сім'ю, і мати бездоганний вигляд.

 

Наочніше про типових економістів - у відео студентів Факультету економічних наук:)

 

 

fizika_zno_2

Математик, фізик

Точні науки формують практицизм, відсутність ілюзій, здатність чітко формувати і доносити думку. Залежно від спеціальності підхід до життя різний, але загальні риси - побутова невибагливість, любов до читання й велика бібліотека книг, журналів за фахом.

 

 

 

 

OxgVKnLxJg0Біолог, еколог, хімік

Природничі науки вчать своїх прихильників побутової прискіпливості, уважності при купуванні, увазі до безпеки продуктів і речей. Розуміння законів природи обумовлює значну зацикленість на здоровому харчуванні, системах оздоровлення тощо. До речі, студентам-медикам, як не дивно, така лякливість не властива: володіють знанням, але не завжди застосовують його до себе.

 

 

 

 

 

 

Підготувала й адаптувала Годзула О.В. Оригінал

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна