Новини

Lifelong Learning: у пошуках методик

17 березня, о 16:30

 

Запрошуємо всіх охочих взяти участь у відкритій події проекту StudyLab

  

Lifelong Learning: у пошуках методик.

Методики, розроблені для роботи з дітьми: система Монтесорі й «Філософія для дітей» М. Ліпмана (p4c).

Яке застосування вони можуть знайти в роботі зі студентами різного віку?

Робоча мова – англійська, без перекладу.

 

До уваги учасників та подальшої дискусії будуть запропоновані дві презентації:

1. Принципи методу Монтесорі.

Сенека Райан, викладач англійської мови/

 

Марія Монтесорі була одним із найвідоміших іноваторів у сфері освіти на початку ХХ століття. Сьогодні, її теорії і практичні поради залишаються революційними, оскільки культивують незалежність і власну мотивацію для навчання у студентів. У цій сесії Сенека Райан представить і буде дискутувати з нами про метод Монтесорі, його фундаментальні принципи. Учасники зможуть дізнатися про переваги й складності застосування методу в середовищі університету.

Матеріали для попереднього ознайомлення:

• North American Montessori Teacher's Association: http://www.montessori-namta.org/About-Montessori

• Building the Pink Tower - Short Introductory Video: http://www.buildingthepinktower.org

 

2. Philosophy for Children (p4c) М. Ліпмана як універсальна методика.

Людмила Криворучка, директор Докторської школи ім.родини Юхименків, викладач міждисциплінарних курсів

 

Методика «філософія для дітей» була розроблена Метью Ліпманом у 1972 р. і впроваджена в практику шкільної освіти США з 1974 р.

Я намагався розвинути нову рефлективну парадигму освіти, яка має спиратися на принципи обґрунтованості і демократичності. Парадигма наголошує важливість не лише критичного мислення, але творчого і турботливого підходу – всі три аспекти мислення однаково важливі. Вона наголошує створення, проговорювання, виконання й переживання – як основні риси судження. Педагогіка цієї практики – принцип «сommunity of inquiry” – створення й плекання «спільноти пошуку». (М. Ліпман. “Мислення в освіті” – М. Lipman. Thinking in Education, 2003)

 Матеріали для попереднього ознайомлення:

http://www.youtube.com/watch?v=fp5lB3YVnlE

http://p4c.com/

http://cehs.montclair.edu/academic/iapc/

 

Сторінка проекту - за посиланням.

 

Про проект STUDY LAB

Метою проекту є сприяння підвищенню якості освіти в НаУКМА шляхом:

- ознайомлення учасників з новими методиками викладання в університетах світу;

- обміну викладацьким досвідом;

- обміну досвідом проведення наукових досліджень тощо.

 

Цільові аудиторії проекту:

- викладачі Могилянки й, зокрема, випускники-викладачі НаУКМА;

- аспіранти НаУКМА;

- випускники НаУКМА, які викладають в інших ВНЗ.

 

Проект діє за інформаційної підтримки напряму «Комунікації з випускниками НаУКМА».

Детальніша інформація - Людмила Криворучка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense